Realash - after 40 days

Здравейте,прекрасни!!
Преди време ви споделих( тук и тук),че започнах предизвикателство с Realash-серум за мигли - за да се уверя дали наистина работи.Трябваше да направя ъпдейта след 30дневна употреба,но това се падаше между празниците и тогава не намерих време. 

Realash

Нанасях продукта всяка вечер,на изчистено лице,само върху горните мигли. Нанася се много лесно и бързо.Не съм усетила никакъв дискомфорт или парене. 
Realash

Още в началото видях промяна в миглите си.След едномесечна употреба мога да кажа,че те са по-подредени,по-гъсти и доста по-рядко губя косъмчета от тях(което за мен е много важно).Десните ми мигли винаги са били "по-палави" и имаха една малка дупчица с липсващи косъмчета.Вече забелязвам,че и там са започнали да растат нови мигли-бавно ,но славно. 

Realash

Общо взето,обещанията на фирмата за по-плътни и по-красиви мигли се изпълняват.Моите мигли са тъмни и не мога да преценя дали са станали още по-тъмни, но определено виждам,че са по-хубави и гъсти.

Realash

Ефектът ми допада и ще продължа да използвам продукта. Предполагам,че количеството,което ми остава ще ми стигне за още доста време.

Ако не харесвате миглите си ,ви съветвам да помислите дали да не инвестирате в този продукт.Доста "колежки" вече писаха за него и можете да намерите техните положителни ревюта на фб страницата на серума - цък . В началото бях скептично настроена и си казвах "Как един серум може да направи чудеса с миглите ми?" , но сега вече знам. Дори не съм се замисляла да си слагам изкуствени мигли, просто се доверявам на любимата си спирала и знам,че миглите ми ще изглеждат добре!


*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР ,но мнението е лично мое!* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required