Realash Info

Здравейте,прекрасни!!
Преди няколко дни ви споделих ,че започвам ново предизвикателство - цък .
Днес ще ви запозная малко повече със самия продукт . 

Ще започна с опаковката. Пристига в това малко кашонче. Когато го отворите ви очаква едно послание и една много симпатична черно-лъскава кутийка.


Аз лично не очаквах да намеря нещо кой знае какво вътре..Е била съм в грешка. От вътре ме очакваше продуктът, увит около една прекрасна розова хартия,която естествено си запазих .
Личи си ,че е обърнато внимание на продукта и опаковането му.


От марката обещават 25 % по-дълги и 84% по-гъсти естествени мигли.

 Продуктът се нанася вечер,на почистено лице. Необходимо е съвсем малко количество.Нанася се само на горните мигли-колкото се може по-близко до тях,подобно на очна линия.

Не ми се е случвало да усетя парене или някакво раздразнение. От марката препоръчват да се използва всяка вечер,в продължение на 8-12 седмици . След това може да се нанася 2-3 седмично. Продуктът би стигнал за доста дълъг период,понеже е леко воднист, а количеството,което е необходимо е мнооого малко . 

Повече за продукта можете да научите от сайта на марката http://www.realash.bg/ . 


Следващият пост ще бъде на 28.12 и в него ще ви покажа резултата от едномесечно ползване на серума.


*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но мнението си е лично мое ! *

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required