Thalloderma маска за мазна и проблемна кожа Ревю

Рядко грабвам продукти, за които не съм чела или чувала нищо, особено такива за грижа за лицето. Знаете, че съм с проблемна кожа и не мога да си позволя да попадна на продукт, който допълнително ще я раздразни. За това съм и много внимателна как и какво слагам на лицето си. Днес ще си говорим за една маска, за която не бях чувала абсолютно нищо и която забелязах съвсем случайно в аптеката. Успя да ме грабне с това, че има ментол и камфор ( които са ми големи любимци, като стане дума за маски за лице) и обещанията да премахва мъртвите клетки и да успокоява кожата.
Thalloderma маска за мазна и проблемна кожа Ревю

Ще започна с това, че Thalloderma e българска марка. Не е силно рекламирана и не се говори за нея, но това е вторият техен продукт, който използвам и който много ми харесва. В опаковката може да намерите листовка, която описва много добре действието, предназначението, съставките и произведителя.
От марката препоръчват два начина за употреба. Ако сте с мазна и смесена кожа се препоръчва да се използва 1-2 седмично, като се стои с нея от 30-60 минути. Ако сте с проблемна( акнеична) кожа се препоръчва да се използва всяка вечер и да се остави да стои през цялата нощ. Аз я използвам 2-3 пъти седмично, като седя с нея около 10-15 минути.
Thalloderma маска за мазна и проблемна кожа Ревю
Маската е с доста гъста консистенция, но се нанася и отмива лесно. Не е нужно да се слага много, един тънък слой по цялото лице е съвсем достатъчен. Има много фини пилинг частици, които при докосване с лицето изчезват и не се усещат грубо. Маската не пресушава лицето ми, въпреки че се усеща като тежък продукт. За това допринася и тежкият аромат, който дори бих определила като задушаващ. Този задушаващ ефект трае няколко минути, но все пак е доста голям(бих казала единствен) недостатък. Ароматът е на ментол и камфор и може би точно от там идва този дефект. Маската засъхва сравнително бързо, като първоначално се усеща ухлаждане и леко изтръпване на лицето( което пак приписвам на ментола и камфора). Първият път наистина се притесних, че ще пресуши лицето ми, но за мое щастие след отмиване лицето ми беше супер гладко, меко и успокоено. Всички пъпчици и раздразнения наистина са успокоени и този ефект е видим! Забелязвам леко свиване на порите, което няма как да не ме радва. Почиства лицето в дълбочина и това се забелязва още след първото използване.
Thalloderma маска за мазна и проблемна кожа Ревю
Повечето неща, които са обещани от марката са наистина изпълнени и това, че е български продукт много ме радва. Знаете, че държа ароматите на продуктите, които използвам да са хубави, но ефектът на маската ми харесва, така че съм склонна да си затворя очите и да потърпя няколко минути, докато премине споменатият задушаващ момент. Цената на маската е много достъпна ( под 10 лв), така че ако и вие сте с проблемна кожа и бихте преживели силният аромат - препоръчвам да пробвате.

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required