John Frieda Frizz ease маска за коса Ревю

Влизам в аптеката и се запътвам към щанда с продуктите за коса. Знам какво искам - любимата ми маска на L' oreal. Никакви експерименти този път. Това харесвам и нямам нужда от нов продукт. Посягам към нея, а отдясно ме грабва една лилава опаковка. Че и на промоция! Че и съм чувала хубави отзиви за нея! Защо пък да не я пробвам, хем ще мога да я покажа в блога... и с тези мисли се сбодих с маската на John Frieda - Frizz ease.
Review : John Frieda Frizz ease маска за коса

Марката е доста популярна в чужбина, особено в Англия. Аз съм се докосвала до нея точно там, като бях пробвала серията им за брюнетки и бях много доволна. От посещението ми в Англия минаха много години и от тогава не бях пробвала нищо тяхно, дори не проявявах интерес.
Тази маска ме грабна с обещанията си за " чудотворно възстановяване" и интензивна грижа. Препоръчва се за изсушена, увредена от топлината, непокорна коса.
Review : John Frieda Frizz ease маска за коса
С доста гъста консистенция е, но въпреки това я намирам за икономична, защото е много концентирарана. Едно леко загребване ми е достатъчно да разнеса продукта по дължината на косата( не че е много дълга!) . Държа за няколко минути и след това измивам. Повярвайте ми - не е нужно да слагате прекалено много, защото после ще се отмие малко по-трудно( от личен опит го казвам 😀) . Косата е съвършено гладка, много мека и се усеща супер хидратирана и възстановена още след първото използване. Това се запазва и след изсушаване, като косата е наистина мека и гладка през цялото време, дори когато е мръсна! 
Забелязвам минимално накъсване или заплитане на краищата. Скъсих си косата февруари и от тогава не съм я подстригвала, но въпреки това нямам проблем с цъфтящите краища. Също така много по- лесно се справям с буйните мини косички в корените, които винаги решават да щръкнат по средата на деня.
Не си мислете, че ще пропусна да отбележа, че маската има страхотен аромат, който се задържа след измиване. Още бонус точки - не дразни чувствителния ми скалп.
Имам само една забележка към опаковката - и това е че маската няма предпазно капаче.
Review : John Frieda Frizz ease маска за коса

Въпреки че може да се намери из дрогериите, за мен това е един продукт на професионално ниво, който горещо препоръчвам. Дали ще успее да замени любимите ми маски на L'oreal ще стане ясно в близкото бъдеще.

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required