Benefit brows

Срам не срам - с почти цяла година закъснение ще ви говоря за едни малко по-различни продукти. Изобщо не ме бива в оформянето на веждите и не обичам да се разправям с тях(не че са прекалено много де!). Това е едно от онези неща,които отлагам постоянно! Оказа се, че дори е по-добре да не ги пипам, защото само влошавам нещата. Козметичката ми се хвана за главата последния път,когато ходих при нея и ме посъветва да спра да ги пипам и по-добре да ходя при някой друг да ми ги оправя. Мислех, че съм направила гаф с 1-2 косъмчета, но когато тя ми показа точно колко различни са двете вежди- направо ми стана лошо. Знаех,че е време да започна да им обръщам повече внимание- което в случая беше да рисувам липсващите косми на лявата си вежда и да ги оставя да израснат.
Benefit brows

Тук се намесиха и двата продукта, за които ще си говорим днес. Те стоят в шкафа ми от прекалено дълго време. Не ги пипах, защото си мислех, че няма да се справя с тях и че цветът на молива изобщо не е подходящ за мен. Но леко съм грешала...
Benefit goof proof brow pencil
Започвам с молива за вежди - Goof proof, в цвят 4, който всъщност е доста тъмен и може лесно да се прекали с него. Но пък името му е абсолютно подходящо, защото наистина е съвсем лесен за употреба.Първо искам да отбележа, че опаковката е много готина и е доста удобна за употреба- пасва идеално в ръката ми. От единия край има четка, която е изключително удобна за сресване на веждите и си я използвам. Това, че е автоматичен го прави още по-удобен. Предупреждавам -моливът е много мек и се чупи лесно. Моят пострада по време на снимките и сега много ме е яд, защото оригиналната му форма, която е изключително удобна се загуби.😓
Benefit goof proof brow pencil
Като заговорих за формата на молива- тя е направена така, че много лесно може да се рисува с нея и да се попълнят веждите. Както казах- много е пигментиран и не е нужно изобщо да се натиска, а се плъзга съвсем леко. Нямам някои велики умения и веждите ми са далеч от перфектни, но с този молив лесно и бързо поправям нанесените щети. Над него нанасям гел за вежди на Essence и забравям за тях до края на деня!
Benefit goof proof brow pencil
Benefit goof proof brow pencil
Другото нещо, което ми дойде в помощ с "осакатените" ми вежди беше този "праймър". Идеята му е да подготви веждите за стилизиращите продукти, но има съставки, които помагат малко за израстването и подхранването на веждите. Много лесен за употреба продукт, който е под формата на гел. С едно завъртане излиза достатъчно количество за една вежда. Нанася се лесно, не оставя мазен слой, но все пак си личи, че има нещо. Трябва му време да попие и не оставя някакъв филм по тях.
Benefit browVo conditioning primer
Аз реших да го използвам всяка вечер, преди лягане, за да подхрани веждите ми. За един месец успяха да израстнат доста и вече са почти изравнени. Не знам дали това се дължи само на този гел, но пък съм доволна от резултатите и ще си го използвам докрай. Дали бих си го купила отново-едва ли, но пък е интересен за проба.
Benefit browVo conditioning primer
Benefit browVo conditioning primer
Продуктите може да намерите в магазините на Sephora. Ако трябваше да избера само един- определено бих се спряла на молива. Серумът е интересен, но определено не е задължителен. Но пък ако имате възможност,не пропускайте да го пробвате!

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите ми бяха предоставени за проба от PR на марката,но мнението ми и снимките са лично мои и не са повлияни от това* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required