Всичко,което трябва да знаете за Pinterest

Напоследък прекарвам прекалено много време в Pinterest.Това е мястото,където търся вдъхновение,идеи за маникюр,готварски рецепти и трикове,DIY идеи,модни комбинации и какво ли още не.Pinterest е една платформа,в която можете да намерите абсолютно всякакви неща- повечето под формата на картинки или снимки.
Забелязах,че програмата е доста трудна за разбиране и използване за хората около мен,така че реших да споделя своите съвети за нея.Така ще можем заедно да прекарваме часове в нея и няма да ми е толкова гузно! 😂

Easy guide to pinterest

Ще започна с това,че снимките,които виждате са от версията за компютри на Pinterest . Приложението за телефони изглежда малко по-различно,естествено,но идеята му е абсолютно същата.
Започвам с най-горната лента,която има няколко функци.
Първата-червения P бутон е за "Home feed-a" ви.Там ще виждате най-новите неща от профилите или албуми,които следвате.
Аз имам "бизнес" акаунт-което ще рече,че съм свързала този си акаунт с този на блога,което ми позволява да проверявам статистики за различните снимки,албуми и други. Бутонът Analytics е точно за тези статистики и не всеки профил го има. Когато създавате профила си може да изберете тази опция.Също така избирате теми,които ви интересуват и които ще се показват на "Home feed-a" ви.
В Search менюто може да търсите по ключови думи,които ви интересуват.
Следващото меню пак е свързано с търсене на неща,но там може да намерите всички официални категории.
От + иконката може да добавяте ваши снимки,а със следващата -да следите известията си. И последната е за вашия профил.
Easy guide to pinterest
Аз имам акаунт от повече от година и съответно съм натрупала доста голяма "колекция" . Направила съм си различни "албуми" ,в които запазвам нещата,които ми харесват.Така мога много по-лесно да се ориентирам и да се върна към тях,когато искам.Имам албум за книги,за DIY идеи,готварски съвети,албум,в който качвам всички мои снимки,албум за грим,мода,Victoria's Secret и така обшо 23.Nail art има най-много снимки.Защо ли ?
Easy guide to pinterest

Easy guide to pinterest
Като недостатък бих посочила,че не винаги програмата отчита,че вече сте запазили дадена снимка и може да запазите няколко снимки повече от веднъж.

Easy guide to pinterest
http://www.teasenz.com/blooming-tea
Запазването на самите картинки става много лесно.Колкото повече хора и албуми(от Pinterest ги наричат дъски) следвате - толкова повече неща ще се показват в Home feed-а ви и ще имате по-голямо разнообразие. Ето как изглежда моят сега :
Easy guide to pinterest
Харесвам втората снимка и искам да я запазя на стената си.Отивам на нея,избирам подходящата папка за нея (в случая - Accessories ) ,натискам Save и готово!
Easy guide to pinterest

Една снимка,втора,трета.Само още една- и хоп! Един час е изминал и съм запазила около милион картинки на стената! Днешното мрачно време ме подтикна да се поровя из Travel снимки,както и да прочета доста идеи и съвети,свързани с блога.

Мисля да спра дотук,защото нещата звучат много по-сложни,отколкото са!В началото може да е малко объркващо,но се свиква много бързо и е изключително лесно за използване.Обещавам!
Надявам се този пост да ви е помогнал малко,а не да съм ви объркала съвсем.Ако имате въпроси-съм насреща.Може да ме последвате - тук и не забравяйте да споделите профилите си с мен,за да мога да ви последвам и аз.
💋

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required