Bell cosmetics : Secret tale Collection

Bell cosmetics е марка,която най-вероятно нямаше да пробвам,ако не беше блога.Бях срещала доста положителни ревюта по техен адрес,но тъй като се намира малко по-трудно -така и не я бях срещала на живо.Един ден получих пакет с техни продукти и започна голямо тестване.Не знам защо се забавих толкова с това ревю,защото продуктите са мнооого интересни!
Bell cosmetics : Secret tale Collection

Започвам с най-любимия ми фдт(към момента) и това е техният фдт мус. Всичко,което е обещано от опаковката е абсолютно изпълнено.Консистенцията е много гъста,точно като на мус,което прави фдт неикономичен.Цената му е повече от достъпна-около 10лв. Нанася се лесно с четка,но тя много бързо се замърсява.Разнася се добре и с бюти гъбка.
Наистина не се усеща на лицето,а е изключително покривен-един от най-покривните фдт,които съм пробвала.Матира лицето,но не прекалено.Матовият ефект изчезва след няколко часа и не знам колко ще е подходящ за хора с мазна кожа.Аз го харесвам най-много точно след няколко часа носене,когато продуктът е попил в кожата ми и се е слял абсолютно с нея. Лицето изглежда невероятно свежо,с изравнен и естествен тен. Продукт,към който посягам за всичките си вечерни излизания. В момента,лицето ми е в доста лошо състояние,така че започнах да го използвам и през деня(това е и причината,поради която не съм качила снимки с него). Не дразни по никакъв начин лицето. Заредила съм се с 3 опаковки и не искам да си помислям,че ще остана без него!Не знам дали до момента съм хвалила някой продукт толкова много в блога,но наистина го харесвам,още от първото използване.
Не бях използвала бюти гъбка от доста време и тази ми допадна.Удвоява почти двойно размера си,когато е намокрена.Удобна е и я използвам за нанасяне на фдт и коректори.Почиства се бързо и засега не е започнала да се разпада.Не я използвам толкова често,колкото четките ми,защото все ми се струва нехигиенично.
Bell cosmetics : Secret tale Collection
Продължавам с два продукта за устни,които не ме впечатлиха толкова много.
Първият е гланц за устни,който е с много лек розов нюанс и е подходящ за ежедневен грим. Апликаторът му е много интересен и удобен.Не залепва и има лек аромат.Ако нямах 2-3 глоса на Victoria's Secret може би щях да го използвам повече,но за сега съм го оставила на заден план.

И последният продукт за днес е молив за устни,който уж трябва да спомага за издръжливостта на червилото. Такова нещо не видях! Опаковката е удобна и това,че не е дървен е плюс.Но самият молив е изключително мек и се чупи много лесно.Цветът му е доста светъл и подходящ за по-ежедневни и естествени визии,отново. Аз го използвам,когато съм с по-светли нюд червила и леко очертавам устните си с него.За тази си цел ми допада- дава на устните един много естествен контур,но в никакъв случай не спомага за трайността на червилото.Честно казано-не съм и очаквало такова нещо.Така де,какво ще е това чудо,което ще задържи едно червило цял ден върху устните ми ? 
Bell cosmetics : Secret tale Collection
Bell cosmetics : Secret tale Collection
Първи досег с марката-абсолютно успешен! Много съм доволна,че успях да ги пробвам и горещо ги препоръчвам.Като един минус-марката не е толкова популярна и не се намират много лесно.При мен падна голямо търсене,докато намеря фдт-ните. Можете да им пишете във фб страницата им и да попитате къде точно има техни продукти.Аз така направих и намерих една парфюмерия в Хасково,която тъкмо бяха започнали да ги зареждат и си поръчах още няколко бройки.💋

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите са ми изпратени за проба от PR-и на марката,но снимките и мнението ми не са повлияни от това* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required