Huge Empties Post

Еййй хора,защо не ми напомняте,че мина прекалено много време от последните празни опаковки,които ви показах? Няма да се отклонявам изобщо,че ви чакат доста неща,които успях да изхабя през последните 2-3 месеца.
Huge Empties Post
Шампоанът за коса,който виждате е любимият ми против пърхот на Здраве.Не оставам без него,защото това е единственият шампоан,който помага на раздразнения ми скалп.
Лятото си бях взела и една мостричка на Alverde за едно пътуване.Нищо особено и не бих си го взела отново.
Huge Empties Post
Пробвах два нови(за мен) продукта на Refan . Едното е почистващо мляко,а другото - мицеларна вода.И двете са от една и съща серия-тази с маслина.Нямах никакви очаквания за тях,но всъщност останах много доволна. Тоалетното мляко използвах за почистване на грим от очите,а мицеларната вода-за лицето. И двата продукта бяха много нежни и не дразнеха лицето или чувствителните ми очи.Бих си взела само мицеларната вода отново,защото си имам любим дегримьор за очи-в лицето на Garnier .
Huge Empties Post
От бързане бях грабнала тази мъжка пяна за бръснене. Размерът е идеален за пътуване,но ароматът е типично мъжки и не бих я използвала в ежедневието си.
Лаковете за коса на Lidl много ми харесват,заради малката си опаковка.Исках да намаля използването на такива продукти и за това просто бях решила да не си купувам.Това естествено не проработи,за това реших да си взимам такива мъничета,които не са никак лоши.
Huge Empties Post
Успях да изхабя само 1 опаковка от любимия си душ-гел,не защото не се къпя 😃 , а защото използвах още няколко продукта едновременно.Горещо препоръчвам тази серия на Palmolive!
И още един абсолютно задължителен продукт за мен е интимия сапун на Bilka.Той вече е с подновена опаковка,но качеството е същото.
Huge Empties Post
Следват два продукта за лице. Този на Balea беше страхотен,но за огромно съжаление вече го няма в магазините на DM и май е спрян от производство.С удоволствие бих си го купила отново.Беше подходящ продукт за сутринта-освежаващ и с леки пилинг частици.
Маската на Himalaya няма с какво да я похваля,за съжаление.Едвам я изхабих! Изобщо не ми хареса нито като консистенция,нито като ефект.След нанасяне започва да щипе ужасно много,но само около носа ... Така и не разбрах защо,но не я препоръчвам.
Huge Empties Post
За парфюма на Escada имам ревю тук. Много ми хареса и беше страхотен избор за лятото.
Другото парфюмче от Refan също ми хареса.Беше ми подарък и не мога да потвърдя кой номер е😞Постоянно имам техни парфюми из чантите си,защото са на много достъпни цени и имат хубави аромати.
Huge Empties Post
Следват още няколко любими мои неща.
Кремът против изпотяване на Dove си купувам от един магазин,в който зареждат стоки от чужбина и не съм го виждала из нашите дрогерии.Много ми харесва,защото има дълготраен ефект,стандартния аромат на Dove и оставя кожата много мека.Има интересна опаковка и е точно като крем.
Знаете,че имам слабост към продуктите на Victoria's Secret и няма как отново да не ги похваля.Уникален аромат и страшно хидратиращ продукт.
Имам ревю и за серума за коса на Rephlex ,който също много ми хареса и се погрижи страхотно за боядисаната ми коса.
Huge Empties Post
Продължавам с почистващото мляко на La Roche Posay,което не ме впечатли особено.
Маската на Terravital ми е много любима и я споменавам често в такива постове.
Едно ново кремче на Sebamed,което реших да пробвам при борбата с пъпките и несъвършенставата.Отново не видях никакъв резултат и не бих си го закупила повече.
Huge Empties Post
Докато сме на темата за несъвършенствата споделям още двама верни другари.
Зинеритът се купува от аптеката и е доста,доста тежък продукт. Използва се за определен период и след това задължително се почива.Това е втората ми опаковка от него и бях много доволна,а сега съм в период "почивка" .
Тоникът на Lush с чаено дърво го използвах сигурно от около 1 година и много го харесвах,но лицето ми свикна с него и трябваше да го сменя.Вече имам нов любимец в тази категория,но това в друг пост!
Huge Empties Post
Внимание,внимание-успях да изхабя ЦЯЛ ЕДИН хайлайтър! Страшно съм доволна от себе си и е излишно да казвам колко ми е харесал! 
Взех по-често да използвам матиращи листчета и тези на Essence са достъпни и се намират най-лесно из магазините.Вече имам нова опаковка.
Повече снимки на ружа можете да видите тук .Изхвърлям го почти нов,защото опаковката се счупи и капачката се раздели.Имам прекалено много ружове,които едва ли ще успея да изхабя -за това реших да се разделя с този.
Huge Empties Post
Разделям и с няколко лака за нокти. Първият е база за по-здрави нокти на Essie,която гоорещо препоръчвам.Белият лак на Essence е задължителен и вече имам нов.Черният лак на Flormar изобщо не ми хареса -не беше достатъчно плътен и много бързо започва да се бели.И последно-един много блед зелен цвят на Farmasi,под който задължително трябваше да има бяла основа,за да изпъкне повече.
Huge Empties Post
Още малко остава,обещавам!Отново съм горда със себе си,че успях да изхабя едно цяло червило,което имах вече от доста време.Нюансът му беше бледо розово и имаше студен подтон.Успях да изхабя и един балсам за устни,който си бях взела от Америка,но не беше нищо кой знае какво.
Huge Empties Post
Цялата "история" с използването на Realash можете да видите - тук . Доста интересен продукт,от който наистина видях ефект.
Още едно нещо от Америка-цветен гел за вежди,който много ми хареса и улесни живота ми много хаха 😃
Huge Empties Post
Това са последните неща,обещавам!
За фдт на Sephora съм със смесени чувства...за това и нямаше пълно ревю за него.В началото го харесвах страшно много-имаше хидратиращ ефект,естествен финиш и беше дълготраен.Изравняваше тена идеално и беше със слаба до средна покривност.След известно използване(моето скромно мнение е че се е окислил много бързо) започна прекалено бързо да се събира около носа,очите и челото...Нанасям го сутринта и до следобяд -лицето ми ставаше на петна.🙈
За спиралата на Maybelline мога да кажа със сигурност,че не я харесах!Беше прекалено течна,държах я отворена и какво ли не,но-така и не засъхна.Сплескваше прекалено миглите и беше много трудно да се работи с нея.
Huge Empties Post

За тези от вас,които успяха да стигнат до тук-едно голямо БЛАГОДАРЯ. Надявам се да съм била полезна.
Вие какво изхабихте последно ? 💋

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required