Weird Shapes NOTD

easy nail art

easy nail art
Ако ме следите в социалните мрежи-тогава знаете,че имам малка "мания" по ноктите и обичам шарените "бъркотии",които пресъздавам върху тях.Често ме питате как правя или онова,за това реших да споделя няколко хитринки с вас,в различни постове естествено!
1.Винаги започвам с база за нокти,която е изключително важна.Предпазва плочката от оцветяване,заздравя ноктите и дава добър старт на маникюра.Горещо препоръчвам базите на Essie.
2.Изберете си подходящ основен цвят- в случая аз се спрях на Essence -33 White Wild says. Страхотен и покривен бял цвят,който се нанася лесно и е подходяща основа за следващите шарки.
3.Използвах 3 цвята за да ги "размажа" по ноктите,след като пластовете на бялото са хубаво засъхнали.Техниката е изключително лесна- четката на лака се "изцежда" максимално и след това съвсем произволно се маже по плочката.Глаголът маже е изключително подходящ,защото действието е точно такова- не трябва изобщо да е прецизно.Колкото по-шарено,толкова по-добре. В случая аз използвах 3 цвята: Rimmel Lasting Finish  406 Cute as a Kitten Heel ,Golden Rose Selective номер 77 и 81 .
4.С помощта на шаблонче и много плътен цикламен цвят,поставих формите на триъгълниците върху шарките,от стъпка 3.
*Вече имам няколко шаблончета,които за жалост не се намират много лесно в България.По-голямата част от тях и тези с по-интерсни модели съм поръчвала от Ebay,други съм купувала от малки квартални магазинчета.Имат си характер,но се свиква бързо с тях.Задължително е лакът,който се използва да е много наситен и плътен,за да се отпечата хубаво.Колкото по-мека е гъбката,с която се нанася отпечатък-толкова по-хубаво ще се "залепи" на ноктите.*
5.Завършвам произведението с матов топ лак на Golden Rose и капки за по-бързо съхнене на Essence.

Ще се радвам да споделите с мен какво мислите за новата рубрика,бихте ли искали да я виждате по-често..абе приемам всякакви критики и препоръки ;)

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required