A different guide to Instagram

Здравейте,здравейте.
В шкафа ме чака една голяма торба с празни продукти и една още по-голяма купчинка с нови придобивки...Но-на мен не ми се пише за това.Днес ме вълнува една друга тема,свързана със социалните мрежи и тяхното влияние върху нас.

Guide to instagram

Социалните мрежи отдавна не са това,което бяха. Facebook,Instagram,Twitter, Snapchat, Pinterest,Tumblr и какво ли още не.От място за среща с приятели,споделяне на спомени и губене на време -те вече са част от "професионалния" ни живот и са място,където да покажеш какво можеш.Я,стига!Едно време като нямаше фейсбук и инстаграм къде показвахме "произведенията" си?
Снимките бяха размазани,тъмни,разбъркани,но бяха прилежно подредени в албуми.Албуми,които разглеждам сега и които ме карат да се просълзя,защото няма нищо лошо в размазаната снимка на мини версията ми,обута в маратонки номер 40.До нея има снимка на странно плюшено животно и аз.Следва снимка на радостна млада майка,с плачещо бебче в ръце.Красота! 
Guide to instagram

"Попадала съм на доста статии от сорта на "Как да пренесеш инстаграма си на следващото ниво?" , " Как да увеличиш последователите си?" и още подобни. Инстаграм за мен си остава място,където да споделям снимки от ежедневието си-на храна,пейзажи,разбъркани предмети и селфита!Фейсбук е мястото,което ми напомня за рождените дни на всички познати и където мога спокойно да си играя Candy Crush Saga (Да,все още играя!) " Точка.
Guide to instagram
Такива неща ми се въртят в главата,докато гледам поредната публикация "Как да подобрим инстаграм фийда си?". 
Не ме разбирайте погрешно-аз също съм от хората,които прекарват прекалено много часове в Инстаграм и отделям малко време да обработя част от снимките си. Но,сами ще видите,че страницата ми там е разбъркана,цветна и различна!
Guide to instagram
Guide to instagram


Такава искам и да е!Това съм аз и това е моят живот. Той не е само рози и любов,не е подреден,с точни описания и едноцветен. Защо трябва и инстаграм да е ?
Моят съвет за един прекрасен инстаграм фийд е : бъдете себе си и показвайте себе си,без да се притеснявате,че предишната снимка няма да си отива с тази,която качвате сега!Забавлявайте се!

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglоvin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required