Review: Essence Shape&Shadows Palette

Здравейте,здравейте.
Имах възможността да пробвам една от най-новите палитри от лимитираната серия "Blogger's beauty secrets" на Essence,за която ще си говорим днес.Серията съдържа 4 различни палитри,създадени в колаборация с няколко чуждестранни блогърки.Аз си избрах :
essence shape & shadows

Опаковката е страшно лека,тънка и се затваря плътно с магнит.Не очаквах да е толкова лека,което малко ме стресна в началото.Но това и дава едно много голямо предимство-страхотна е за пътуване!
essence shape & shadows
Всички детайли са изпипани до край-като започнем с името,самата шарка на опаковката,супер сладурското огледало(което е в същата форма с "балончето на капака") и завършим с имената на самите цветове.Много обичам,когато продуктите имат сладки и запомнящи се имена.Личи,че е обърнато внимание на детайлите.
essence shape & shadows
5те цвята сенки,които виждате могат да се използват както на очите,така и на веждите.Ваксата може да се използва за оформяне на веждите.Дори,четката в палитрата е практична и бих си я използвала с удоволствие.
Качеството на самите сенки е задоволително.Много се разпрашват,но с хубава база за очи цветове изглеждат много наситено и са издръжливи.
Първият цвят е много приятен taupe,който може да се използва като основа за целия клепач.Долните два цвята могат да се използват за по-опушен ефект и очертаване на окото. Брокатеното кафяво може да се използва като акцент или дори върху целия клепач.Най-много ме впечатли хайлайтърът,който е ВЪРХА! Използвам го за озаряване под веждите и в началото на окото и придава уникален блясък!Първият път,когато го използвах бях силно впечатлена и исках да го сложа навсякъде хаха.
За моите вежди бих могла да използвам комбинация от Hazel Grooe и Audrey Highbrow(Ах,тези имена!) .
essence shape & shadows

essence shape & shadows

essence shape & shadows

essence shape & shadows
Цветовете в палитрата са изключително красиви и практични. Лесно може да се направи ежедневен или вечерен грим с тях.Аз съм от любителите на по-топлите и естествени цветове и тази палитра много ме впечатли.Това,че сенките могат да се използват по-няколко начина превръща палитрата в истинско съкровище.

Вие пробвахте ли нещо от серията на Blogger's Beauty Secrest вече? 
Тук можете да видите как да си направите подобен цветен плакат .

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктът ми бе предоставен за проба от PR на марката,но снимките и мнението за продукта за лично мои.* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required