Huge Empties Post

Здравейте,здравейте! Много отдавна не съм ви показала изразходвани продукти,а те вече са доооста!За това направо пристъпвам към тях:
huge empties post

Започвам с обичайните продукти за публикацията,а именно тези за коса.Реших да изпробвам някой по-различен лак за коса,но останах изключително разочарована и бързо се върнах към така любимия си зелен лак от серията.Синият лак беше ужасно лепкав,правеше косата ми прекалено мека и хлъзгава..и изобщо не фиксираше нищо.
huge empties post
Следващите два продукта са ми изключителни фаворити!Изпробвах почти всички варианти на сухия шампоан на Batiste и съм възхитена от тях.Ефектът е поразителен и наистина ми печели още един ден с по-чиста коса.Като недостатък ще отбележа,че при мен употребата на сухи шампоани води до малко повече косопад,за това внимавам с тях.
huge empties post
Изпробвах шампоана за къдрици на Yves Rocher,който много ми допадна. Почиства хубаво косата и оформя къдриците ми,но малко раздразва скалпа ми.За това го използвам в комбинация с някой от любимите си шампоани против пърхот,а именно-този с лимон на Head&Shoulders и шампоана против пърхот на Здрав. 
Знаете,че съм фен на душ-геловете на Balea и този не се различава по нищо!
huge empties post
Ох,колко ме е яд,че този рол-он против изпотяване го няма в България..Това е най-хубавият подобен продукт,който съм използвала.Беше страшно икономичен,правеше кожата ми уникално мека и ароматът му издържаше по цял ден,без да оставя следи..Някой,ако види - да ми каже! 
Друг много приятен продукт беше това кремче за ръце на Balea,което имаше много свеж аромат и хидратираше добре ръцете ми.
huge empties post
За продуктите на Syoss има ревю в блога,което можете да видите тук .Маската за коса определено я препоръчвам и бих си я взела отново.Олиото за коса е много приятен и интерес продукт.който аз не бих определила като "задължителен".
Обаче!Mythic Oil-a на Loreal за мен е един задължителен продукт,който вършеше чудеса с косата ми и препоръчвам горещо.Косата ми беше лъскава,мека и жива,без олиото да я омазнява допълнително.
huge empties post
Трябва да си призная,че не бях пробвала почти нищо на марката Ziaja.Мицеларната им вода успя да ме впечатли и бих пробвала други неща на марката.
Двуфазният дегримьор на Garnier е мой фаворит от дълго време.Trip to memory lane here!
huge empties post
Разделям с два много любими продукти в грижата за лице.Тоникът за лице на Lush вече е повторно закупен и си го използвам всяка вечер.Успокоява лицето ми много добре и не го дразни допълнително.
Зинерит беше "крайна мярка" ,която се отрази много добре на лицето ми. Дала съм си малко почивка,защото е много тежък продукт,но определено бих си го взела отново.Успокоява пъпките и ги гори веднага,помага при белези,но има доста силен аромат на лекарства.
huge empties post
Пилинг маската на Hristina Cosmetics беше точно това,което харесвам-едри и хубави частици,които почистват лицето без да са прекалено груби и дразнещи.Единствено имах проблем с аромата на кайсия и това е единствената причина,заради която няма да си купя точно тази маска.С удоволствие бих пробвала други подобни продукти на марката.
Ето,че успях да пробвах и друг продукт на марката Ziaja. Вместо като крем за лице го използвах като кремче за ръце,но останах много доволна.Имаше много приятен аромат,попиваше бързо и хидратираше добре.
huge empties post
Още един любимец,който присъства в почти всички подобни публикации(не само моите,но и на моите "колежки") - зеленият лакочистител на Lilly.Последно време бях решила да експериментирам малко и да пробвам различни,но определено ще се върна към този!
Разделям се и с един категоричен мой любимец- лак за нокти в номер 52 от серията Rich Color на Golden rose.Този цвят беше нежно и изчистено бебешко розово,който съм пробвала в много комбинации и всякак ми харесваше.Лаковете на марката ,особено от тази серия, са ми любими,защото са покривни и дълготрайни.
huge empties post
Идва време и за най-интересната част,а именно-тази с декоративната козметика.През последните няколко месеца успях да изхабя пудрата на H&M,която беше доста по-добра отколкото очаквах.Стоеше естествено и матираше добре.
Успях да изхабя и фдт на Revlon -Colorstay. Един много хубав продукт,с ужасна опаковка.Продуктът няма помпичка,а само една голяма дупка,през която първоначално излиза доста продукт.Остава изключително много продукт,който много трудно се взима и определено няма да повторя покупката му. Като ефект беше хубав-имаше средно покритие,естествен завършек и беше дълготраен.
Другият продукт,който първоначално ми беше абсолютен фаворит,но вече не е -е така известният камуфлаж на Catrice.Покривен коректор,който обаче е много сух и стои изкуствено. Вече си имам друг любимец,в лицето на Mac Pro Longwear concealer,който е доста по-скъп,но върши чудеса с лицето ми!
huge empties post
Това са последните неща,обещавам!
Разделям се с един балсам за устни,който не ме впечатли с нищо особено. Хидратираше хубаво и ухаеше приятно,но не съм фен на този тип опаковки.
Изхабих и един гланц на Bobbi Brown,който беше в телесен цвят и много ми харесваше.
Изпозлвах го в комбинация с молива за устни на Essence в цвят In the nude,който за цената си от 2лв и качеството си успя много бързо да ме впечатли.Голямо търсене падна,докато го намеря,но определено си заслужаваше!
Разделям се и с първата си опаковка от Realash.Използвам го от малко повече от години и съм страшно доволна от резултатите.Повече по темата можете да видите тук, туктук и тук.
huge empties post
Доста дълга публикация се получи,надявам се да не съм ви отегчила. Гледайки колко много неща съм успяла да изхабя през последните 2-3 месеца се чувствам горда от себе си.
Ще се радвам,ако ми споделите в коментарите кои са последните неща,които Вие успяхте да изхабите?


 Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required