Review:Loreal Infalliable 24H foundation

Здравейте момичета,
от доста време вече използвам този фдт и е крайно време да споделя мнението си с вас.
Loreal Infalliable 24H foundation  review

Опаковката на фдт е стъклена.Плюсът е,че можеш да видиш точно колко количество ти остава,което аз много харесвам.Недостатък-зацапва се много лесно(особено около помпичката).Тя между другото е много прецизна и лесно се контролира колко точно количество да излезе.На мен ми трябва около една пълна помпичка(някой път малко повече) за цялото лице.
Фдт има много лек,почти недоловим аромат.
Loreal Infalliable 24H foundation  review
Продуктът е икономичен.Използвам го всеки ден,вече в продължение на няколко месеца и сами можете да видите,че имам още.
Фдт е доста приятен и лек.Покритието му е по-скоро средно.Прикрива само леки несъвършенства.Бях чувала,че е много покривен,но за мен лично не е.Кожата ми се вижда под него и това ми харесва.Почти не използвам пудра с него и след 5-6 часа носене има леко лъсване в Т-зоната,но на мен не ми пречи.Много ми харесва,когато фдт попие напълно в кожата ми.
Loreal infalliable 24h
Цветът,който аз имам ми пасва много добре в момента.Когато потъмнея малко вече ще ми е светъл,но се надявам до тогава да съм го изхабила.
Фдт е дълготраен и мога да стоя с него цял ден.Не дразни кожата ми.
Знаете,че съм фен на четките и именно с такава нанасям този продукт.Използвам четката на Real Technique -Expert face brush.
Loreal infalliable 24h
Loreal infalliable 24h

Фдт ми харесва и го ползвам с удоволствие.Препоръчвам го на тези от вас,които търсят леко покритие и естествен завършек.Не бих го препоръчала на тези от вас,които са с мазна кожа.


Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

*Продуктът ми е изпратен за проба от parfimo.bg ,но снимките и мнението за него са лично мои.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required