March Haul

Здравейте,здравейте.
В началото на година имах "shopping ban",с който успях да загубя желанието да пазарувам козметика като луда.Това,че имам прекалено много продукти също помага.Въпреки това успях да се сдобия с доста декоративна козметика през изминалия месец.
march haul

Моя приятелка ми донесе от Америка доста продукти,които исках да изпробвам от страшно много време.Аз естествено,затрупана от емоции,забравих да си купя нещо на Colourpop,докато бях там. За това сега се сдобих с хайлайтър,очна линия,червило под формата на стик и молив за очи.Към момента съм изпробвала само очната линия и съм много доволна.Нанася се лесно,дълготрайна е и цветът е страхотен(не е черен!). Ще има ревюта,естествено.
colourpop
Получих още няколко подаръчета- гланц за устни на Eveline,молив за очи на Urban Decay,семпъл сайз на база за лице на Smashbox и молив за очи на TreStique. От тях съм изпробвала само моливът на Urban Decay,който е в невероятен лилав цвят. 
Взех си и още една скосена четка за очна линия от Jumbo.
haul
От Jumbo си взех и една писалка за почистване на маникюр.
Реших да изпробвам и два продукта на марката Cien,която се предлага в Lidl.Кремчето за ръце има супер сладурска опаковка и невероятен аромат.Като ефект също много ми харесва-попива бързо и хидратира добре.Лакочистителят също е хубав,но не се справя много добре с глитъри.
lidl
Май замених манията по декоративната козметика с тази по лаковете.
Заздравителят с цвят от Essence е със страшно плътен и интересен цвят.Не съм сигурна дали наистина заздравява ноктите.
Миниатюрата на Golden Rose е в много хубав тъмно лилав цвят,но доста бързо губи блясък и започва да пада.
От същата марка си сдобих с още два много пролетни цвята.В момента има промоция на серията Selective ,купуваш един и получаваш втори безплатно.
Реших да си взема и един матов топ лак,с който обмислях да се сдобия от известно време.
golden rose

Май всички около мен са разбрали за манията ми по ноктите,защото следващите подаръци също бяха на такава тематика.Всичко ще влезне в употреба!
sinfull colors
Реших да изпробвам и новия фиксиращ спрей на Maybelline.Голямо търсене падна,докато успея да го намеря.Добре,че ми харесва поне хаха! До сега не бях използвала подобен продукт и ми беше много интересно да го изпробвам.Размазва доста спиралата,за това вече го нанасям след всички "течни продукти" -фдт,коретор и контуриращи продукти.Задържа грима ми и мисля,че ще си станем добри приятели в предстоящите топли дни.

От Manhattan Bulgaria ми изпратиха няколко продукта за проба.Вече изпробвах фдт и доста ми допадна.Тествам усърдно и спиралата,която също много ми допада.
manhattan
От parfimo.bg пък получих един доста желан продукт-четката за коса Tangel Teezer.Все още свиквам с нея,така че очаквайте мнението ми скоро.
Имам удоволствието да изпробвам един много иновативен продукт-серум за коса от Аплекчър.Трябва да си призная,че прави чудеса с боядисаната ми коса.Coming soon!
tangle teezer


А Вие какво си купихте последно ?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

*Посочените продукти са ми изпратени за проба от PR на марката,но снимките и мнението ми са лично мои и не са повлияни от това.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required