BeGlam and the book club

Здравейте,
днес започвам нова рубрика в блога,в която ще обръщам малко повече внимание на литературата.Обичам книгите и ще споделям с вас,тези които успеят да ме впечатлят.
Именно такава беше "Най-хубавото място на света е точно тук".Книга с доста дълго заглавие,което те кара да се замислиш в момента,в който го чуеш.

Книгата е малко странна,но и много интересна.Има препратка към свръхестественото ,така че ако не сте фен-най-вероятно няма да ви хареса.Аз буквално я прочетох на един дъх-започнах я сутринта и я приключих следобед. 
Написана е с едър шрифт и много достъпно,което прави четенето изключителното лесно. През цялото време имаше неща,над които се замислях.Много ми хареса книгата и отдавна не бях чела нещо,което да ме впечатли и грабне толкова много.Супер приятно и лежерно четиво. 
Мисля да спра до тук,защото ако някой е решил да я чете има опасност да му разваля удоволствието.
Ето и един от най-любимите ми цитати: 

Вие коя книга прочетохте последно?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

*Книгата ми беше изпратена от PR на издателството,но снимките и мнението за нея са лично мои.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required