Guest post : Meet Gabriela from Beauty Behind the Madness

Здравейте,

Преди известно време с мен се свърза едно момиче.Нейната история много ми хареса и вдъхнови и за това реших днес да направя първото си блог-интервю и да ви запозная малко повече с Габриела от  BBM : Beauty Behind The Madness, Handmade Jewelry  : 
BBM Beauty Behind the Madness


1.Разкажи ни малко повече за себе ?
Здравейте.
Както вече по-горе се спомена,казвам се Габриела- една креативна личност с много идеи,талант,целенасоченост и мечти. Творец съм вече от 5 години и смятам да продължа в тази насока.За съжаление,следвам висшето си образование не в тази насока,уча съвсем различна гама от цветове,скрита под шапката на икономиката.Въпреки това смятам да не се превръщам в сив и скучен икономист,прогнозирайки финансови кризи и инфлации,а да съживя и да обогатя света на икономиката и бизнеса с изкуството на ръчното творчество. Родом съм от малко,китно градче около старата столица на България и любим град - Велико Търново,като самото творчество започна и там още,докато бях в училище,11 клас. Малкото момиче с големите мечти вече е жена с цели и перспективи,обичаща на пътува и да твори,вярваща в истинската любов,романтиката,чудесата и креативността.
BBM Beauty Behind the Madness


2.Как реши да правиш,това което правиш? А именно-ръчно изработени бижута и аксесоари.

Реших да се занимавам с ръчна изработка на шега.Спомням си,че всичко стана,когато една моя приятелка ми изпрати снимки и линк към различни сладки миниатюри на сладкиши и всякакви други видове изкушения,тъй като всички мои познати знаят за слабостта микъм шоколада. Гледах с голям интерес всичко,останах изумена и изненадана от красотата,изяществото,изработката,извайването на всеки един малък детайл,докато не си казах,че няма да изгубя нищо,ако опитам.Така на 6-ти май,точно на именния ми ден,бях събрала парички и си поръчах материали -полимерна глина,ножчета и всякакви необходими творчески инструменти,за да създам първото си творение,а именно - поничка.Да,звучи смешно и сладурско,но именно поничка създадох с 10 пръста и две ръце. Така се започна и в моя свят на бижутерийното изкуство на красота,скрито зад призмата на лудостта,каквото е и името на бранда днес : BBM : Beauty Behind The Madness 
BBM Beauty Behind the Madness
3.Коя беше най-голямата трудност,която срещна по пътя си ?

Първата трудност,пред която се изправих беше именно липсата на материали в България.За времето,когато аз започнах да творя трендовете с полимерната глина не бяха познати на пазара.Имаше само един вид глина и беше доста скъпа за размерите си.Тъй като не съм човек,който се отказва или предава,си казах,че ще открия алтернатива и ще намеря всичко необходимо,за да работя ефективно и качествено.Така се и случи.
Другата голяма трудност беше да изградя името,марката и качеството,които предлагам днес. Смея да твърдя,че съм постигнала това,което съм сама.Писала съм,изпращала съм различни писма на странички още в самото начало,за да се допитвам до хората и да разбера техните интереси,предпочитания и да изработя това,което се харесва и което ще бъде продавано. Изработвах какви ли не колекции за бижута като започнем от - Дневниците на Вампира,минем през Хари Потър и стигнем до - 50 нюанса сиво. Но за да бъдеш това,което си днес,именно почитателите,хората и за тези,които се радват,наслаждават и избират да се доверят на теб-именно за тях създавам всичко това.
Знам,че някой носи частица от мен някъде там из България,а и не само.
BBM Beauty Behind the Madness

4.Какво те мотивира и вдъхновява?

Обикновен и в същото време сложен човек съм.Вероятно характера ми,личността ми и изградената визия са ме направили такава.Вдъхновението е труден процес при мен,тъй като протича в етап на пълна самостоятелност и отшелничество,с една дума-когато творя около мен не е позволено да се навърта никой,Забранена зона на творческия час съществува поне всеки ден,тъй като черпя вдъхновение от морето,птиците,сградите,дърветата,цветята,природата,модата,изкуството на театъра,операта,пианото и всичко свързано с творческа и лирична дейност.
BBM Beauty Behind the Madness
5.Имаш ли любимо твое бижу и носиш ли нещата,които правиш ?

За съжаление имам прекалено много любими неща,които понякога ми се е искало да не продавам,затова съм си ги запазвала за себе си.Не съм обаче и от този тип с цветовете,не си падам по тях и държа строго и елитно на черното и бялото.Основните тонове и нюанси на сивото, бежовото и кремавите ефекти. Не нося своите бижута,тъй като единствения аксесоар,който може да се нарече бижу е часовникът ми,необходими и винаги на предна позиция.Разбира се,когато посещавам различни мероприятия и събития си позволявам да си сложа нещо кокетно,елегантно,изискано и стилно,
Обожавам масивните бижута,въпреки,че за моята форма на лице са изключително неподходящи,но какво от това,нали винаги трябва да се отличаваме от тълпата,особено на места пълни с потенциални артисти.
BBM Beauty Behind the Madness
BBM Beauty Behind the Madness


6.Ако трябваше да носиш само едно бижу до края на живота си -какво би било то?

Това е най-сложният въпрос от цялото интервю,смея да призная с широка усмивка на лицето. Имам едно любимо и скъпо бижу за мен,именно колие с ягодка,което ми беше подарено,когато бях на 19 години от любим за мен човек- майка ми.Това е единственото нещо,което ако имах възможността бих носила от началото до края.


BBM Beauty Behind the Madness

Ето и някои от нейните произведения,които на мен лично много ми харесаха :
BBM Beauty Behind the Madness

BBM Beauty Behind the Madness

BBM Beauty Behind the Madness

Можете да харесате страницата на Габи във фейсбук тук. Надявам се този пост пост да е харесал,защото с Габи замисляме още общи проекти. 



Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required