Dear BeGlam - Happy Birthday!

След поредната среща с недоразумението,наречено "образование" си стоя вкъщи и размишлявам върху нещата от живота и живота на нещата.
Стоя си аз,доста погълната от мислите си и се сещам,че днес е 2ри февруари.
Дата,която на Вас не ви говори нищо ,но за мен значи доста. Преди 2 години на този ден,аз създадох BeGlamorous  - моето местенце,в което всеки ден оставям частица от себе си. Място,което ме научи на изключително много неща. Място,с което много се гордея. Място,покрай което израснах .Място,което ми вдъхва самочувствие.Място,където мога да изразя себе си.
Чрез блога си срещнах много хора,дори приятели. Място,което до ден днешен поддържам с най-голямо удоволствие.Място,в което разкривам и предизвиквам себе си.

И най-важното-място,което Ти подкрепяш и четеш с удоволствие! Искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ.
Благодаря,че ме четеш,благодаря,че ме подкрепяш и помагаш.Да-помагаш,защото това място нямаше да е същото без всеки един от вас! 


Едно от първите ревюта,което публикувах е на тема "Готини червила под 4лв." 
Lipstick

А едно от последните беше за моливи за очи на Sephora .
Sephora

Ако погледнем двете ревюта-веднага става ясно,колко съм се "подобрила",променила и съм много горда от тази си промяна. Блогът ми помогна страшно много за това(и продължава да го прави) .

Ето и кои са 5те най-гледани публикации за тези 2 години: 
Vichy Normaderm

 2 : Beauty Haul 
Haul

 3 : March Haul 
Haul


Hair tips

 5 : March Empties 
Empties

С толкова много Haul-ове в тази статистика мисля,че ви дължа обяснение защо скоро не е имало такава публикация..Защото съм на "диета" и за последните 2 месеца съм си купила около 5 неща(Да,само 5!) . Така или иначе имам доста козметика,която просто си стои в шкафа и реших,че е крайно време да се поспра малко и да изхабя нещата,които мога!Кой да знае ,че удовлетворението да изхабиш едно цяло червило е толкова голямо ? 

Та.. да.. Идеята на този пост беше да ви благодаря,че ме подкрепяте.Не знаете колко много значи това за мен(колегите блогъри знаят за какво говоря) ! 
БЛАГОДАРЯ! БЛАГОДАРЯ!БЛАГОДАРЯ!

Прегръщам ви и ви изпращам много усмивки!

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required