Save Water and Drink Champagne

Здравейте,момичета!
Това време на вън съвсем се е побъркало! Днес при мен беше 15 градуса...това изобщо не е нормално.Не че имам нещо против,но нали е Коледа..Дядо Коледа как ще дойде като няма сняг?! :D Е,при мен дойде и донесе подаръци-повече,отколкото очаквах! Силно се надявам да сте си изкарали страхотно,да сте качили някое килце :D и да сте прекарали повече време с близките си.


Бях на работа на 23 и трябваше много бързо да си събера багажа и да тръгна късно вечерта! Грабнах компютъра,фотоапарата,зарядните и много малко дрехи :D Това е аутфитът,който си избрах за празничните дни и изобщо не съжалявам за този си избор. Блузата е доста обикновена,но пък супер забавна.И това всъщност променя целия тоалет.  Полата за мен е много момичешка и ретро,а елекът и чорапите придават един по-игрив и разчупен вид на визията.
Тук всъщност можете да видите и новата ми прическа в действие! Добавих доста русо към нея,но крайният резултат ми харесва. 


Слънчеви очила- Ray Ban 
Палто - H&M 
Елек- Zara Kids 
Тениска - Barista Secret
Пола- Calliope 
Часовник - Swatch
Чорапи и ботуши - без марка

*Тениската ми е изпратена от PR на марката,но мнението е лично мое и не е повлияно от това!*


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required