October Haul

Здравейте,момичета!
След скромните празни опаковки,които ви показах идва ред на новите придобивки. Те са основно неща,които ми трябват (освен тези,които са ми изпратени от ПР) и съм много доволна,че можах да огранича безразборното купуване на неща .


*Шампоанът на Здраве-не показвам за първи път.Адски много го харесвам,защото се отразява страхотно на косата ми.
*Гел за бръснене на Balea-много ми харесва,но ми е малко трудно да изстискам продукт от опаковката.Не знам дали моята е нещо дефектна или всички са такива..
*Душ-гел на Yves Rocher-много известен продукт,който исках да пробвам отдавна. Мирише уникалноо.
*Интимен сапун на Bilka-също много любим мой продукт,без който гледам да не оставам.

 *ББ крем на La Roche-Posay -много го харесвам. Придава на лицето ми свеж и здрав вид.Цветът ми идва една идея по-розов,но ...
*Крем Здраве-си купувам вече за втори път .Използвам го всяка вечер,но за сега не виждам толкова голям ефект.
*Коректор-писалка на Catrice-не е нищо кой знае какво.Озарява хубаво очите,но се впива във всяка една гънка..

*Mud Mask на Sephora-нямаше как да я пропусна.Беше от онези продукти,които знам,че ще харесам. И естествено бях права.
*Моливите за очи на Sephora-са супер меки,нанасят се изключително лесно,не дразнят окото и цветът се задържа изключително дълго.Знаете,че последно време обожавам да използвам светло зеления цвят и горещо го препоръчвам.
*Tea Tree Water на Lush-беше крайно време да пробвам нещо на марката.Тъй като вече имам нова маска лице,реших да пробвам другия супер известен техен продукт-тоника. За сега съм много доволна. 
*Новата серия на Syoss ми беше изпратена за проба от ПР. Цялата серия е много интересна,мирише приятно. Както очаквах обаче,от шампоана ми излезе пърхот,но другите неща много ги харесвам. Ще има ревю за тях скоро.
*Бях част от един курс на Академия Л' ореал ,където ми направиха кичури и ми подариха тези продукти,за да поддържам косата си. Естествено,Mythic oil-a ми е невероятен любимец,но бях възхитена от серума за възстановяване. И за него ще има ревю,обещавам.
*Мисля,че не остана човек,който да не е разбрал за новата козметична линия на H&M . Можете да погледнете мнението ми - тук . 
В Bg mamma много хвалеха един китайски магазин на Пиротска и реших да го посетя.Очаквах съвсем друго честно казано,но в магазина имаше доста интересни неща.Накупих доста подправки и чайчета,които подарих на майка ми . Бих го посетила отново ! 

 А Вие какво си купихте последно? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required