HMBeauty Trends Autumn 2015

Здравейте,момичета!
Днес ще ви покажа част от новата козметична линия на HM:
HMBeauty Trends Autumn 2015

Няма да ви лъжа-силно съм впечатлена от опаковките. Личи си,че е обърнато внимание на детайлите и това много ми харесва.Опаковките са пластмасови и леки,но изглеждат стабилни и много стилни. Супер изчистени и сладурски-пасват идеално на новата ми козметична масичка.


HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015
 Палитрата със сенки съдържа 9 цвета-подходящи както за дневен,така и за по-вечерен грим.Самите сенки са много меки и се разпрашват леко. Цветовете са много красиви и са съчетани много подходящо.
HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015
Пудрата за лице ми идва малко тъмна,но отново е много мека на допир . 
HMBeauty Trends Autumn 2015
Ружът е в цвят Pink Peach. Опаковката му е изключително сладка -прилича ми на малка мидичка. Отново същата мека консистенция ,с бонус -лек и приятен аромат. Ружът е леко пигментиран , но търпи наслояване. Мисля,че бързо ще превърне в мой любимец.
HMBeauty Trends Autumn 2015
HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015
Следва червилото-с благозвучното име Candy Apple. Името е напълно подходящо,защото ароматът му е точно на бонбонки,а цветът-на сочна червена ябълка. Гилзата е изключително красива и стилна. Цветът-наситен,а финишът е сатенен. Последно време много ме влекат тъмните цветове и мисля да посегна и към тъмния вариант на червилото. 
HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015

И последното нещо,което получих е лак за нокти.Четката му е плоска и много удобна,а цветът е доста по-плътен,отколкото очаквах. Много наситен златист брокат,с малки фини блестящи частици. Самите частици не са груби и не се нуждаят от много топ лак,което определено спестява малко време.
HMBeauty Trends Autumn 2015

HMBeauty Trends Autumn 2015


Страхотна колекция! С удоволствие ще използвам всеки продукт през настоящата есен ( а защо не и след това?)

**Продуктите ми бяха изпратени за проба от ПР на марката,но мнението си е лично мое и не е повлияно от това.**

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required