BeGlam in Hawaii

Здравейте,момичета!
Крайно време е вече да ви споделя за невероятната си ваканция в Хаваи.Пръстите ми тракат нервно по клавишите.. Пиша,трия,дописвам... Каквото и да кажа- сигурно няма да е достатъчно.
Хаваи...Хаваи е късче от рая,което никога няма да забравя.Отличава се с невероятни плажове,планини, природа, животни,атмосфера..общо взето всичко :D Място,което зарежда с невероятна енергия. В главата ми се въртят прекалено много спомени и гледки.Не мога да намеря подходящите думи да ви опиша всичко..
Честно да ви кажа..дори не искам да си правя труда да ви пълня главата с подробности около настаняването, преживяването, пътуването,това,онова...всичко беше много улеснено,приятно и повече от перфектно..така че ще оставя снимките да говорят сами за себе си: 
Това беше гледката от мястото,на което бяхме отседнали - Polynesian Shores,на остров Мауи. Апартаментът беше просторен(все пак имаше 3 спални,3 бани,огромен хол,балкон и презаредена кухня),подреден много добре- веднага те кара да се чувстваш като у дома си.Най-големият плюс на "къщата" -на една минутка от плажа. Можеш да чуеш океана,да усетиш лекия бриз,да видиш костенурки, плувци, лодки, птички,няколко дъги...всичко,докато си пиеш кафето сутрин на терасата.
Следващите снимки са от една частна градина- Garden of Eden,която видяхме съвсем случайно по пътя. Мястото беше изключително поддържано и си личеше,че се грижат за него много добре. Имаше невероятна растителност,доста животинки ,както и невероятни гледки към океана и няколко водопадчета.
Тези снимки са от Black Sand Beach. Плаж е силно казано,защото навсякъде е покрито със скали,но това място беше вълшебно. Почти навсякъде имаше дупчици ,от които във всеки един момент хвърчеше вода. Това,което на мен най-много ми допадна беше звукът..Звукът на блъскащите се вълни,птичките,вятърът,изригващата вода..свободата.Този звук до ден днешен звучи в ушите ми и ме окрилява.Бях като омагьосано детенце,просто стоях пред едно "фонтанче" и чаках да изригне,за да му се порадвам малко:D Много,много ми хареса това място! И аз не знам с какво толкова много ме впечатли,но просто се случи...
И последното нещо,което исках да ви покажа е Haleakala,който е най-големият спящ вулкан в света.Кратерът е на доста високо място,с доста завои.По време на пътуването,ясно се вижда как минаваш над облаците,през няколко дъги,извисяваш се над Мауи. Беше малко облачно ,когато ние стигнахме, но дори и това не успя да скрие уникалната красота,която крие островът.
Надявам се снимките да са ви харесали и да съм успяла да ви "изпратя" малко хавайско настроение.Пожелавам на всеки да посети това невероятно местенце.. Обещавам,че скоро приключвам с "пътеписите" и ще се завърна към обичайните си теми :D 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required