The Christmas Tag

Здравейте,прекрасни!!
Както вече ви споделих във фб страничката на блога , коледното настроение ме е обзело тотално Само преди няколко часа прекрасната Руми ме тагна и аз бързам да направя този супер сладък таг :))


1.Кой е любимият ти коледен филм ?-Без дори да се замисля,казвам "Сам в къщи" .

2.Кога отваряш подаръците си-в коледната нощ или на коледната сутрин?- Имам по-малка сестричка и тя културно ме буди в 8-9 сутринта да си "мерим" подаръците.

3.Имаш ли любим коледен спомен ? - Всички коледни спомени са ми любими,но много обичам , когато започнат да се разказват "истории от едно време". 

4.Любима празнична храна? - Всичко. Сърми ♥ 

5.Любим коледен подарък ? - Ами..аз харесвам всички подаръци "_" но най-много ме радват неочакваните.

6.Любим коледен аромат? - На мандарини и портокали 

7.Имаш ли някоя традиция за коледната нощ? -Сега поне не се сещам за нищо. 

8.Как декорираш елхата си ? - С различни играчки,гирлянди и лампички. Със сестра ми започваме с по-големите играчки от долу и се движим на горе.

9.Като дете какъв подарък искаше,но така и не получи?-Нямам спомен. Винаги съм се радвала на нещата,които получавам :)

10.Най-добрата част от Коледа за теб?-Целия празник е един много приятен момент ,който нямам търпение вече да дойде ♥. 



За мен беше голямо удоволствие да направя този таг. Аз номинирам :
Зори  , Мери  и Диди .


**Повечето картинки са взето от tumblr.com*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required