Review:Essence Eyeliner Pen

Здравейте,прекрасни!
Надявам се да сте си изкарали прекрасно празниците,да сте прекарали много време с любимите хора и да сте получили желаните подаръци.
Аз малко загърбих блога и сега ми е доста странно да пиша.. Няколко пъти трия и вписвам на ново .. все едно карам колело отново. При мен времето все още е слънчево и се наканих да довърша обещаните ревюта. Преди няколко дни ви писах за спиралата от същия комплект,днес ще ви представя очната линия .
 

Essence Eyeliner Pen

Много отдавна не съм ползвала такъв продукт и съм със смесени чувства за него.
Опаковката му е пластмасова и се затваря добре.Писалката е тънка и голяма , точно като на писец.

Essence Eyeliner Pen

Като трайност е страхотен. Нанесен веднъж-няма мърдане. Нито се размазва,нито започва да бледнее. Цветът "попива" и стои много приятно на окото.Почиства се лесно-аз използвам двуфазния дегримьор на Garnier.Обещанието на марката "extra longlasting" е изпълнено.

Essence Eyeliner Pen

Цветът е черен,но според мен не достатъчно наситен.Нанесен в права линия стои наситен,но като се опитам да извия очната линия-продуктът започва да бледнее и трябва да бъде повторен .Работи се лесно с него.

Essence Eyeliner Pen

Essence Eyeliner Pen

Като за първа "писалка" мисля,че това е много сполучлив вариант.Ефектът,който се постига с него не е много драматичен и това прави писалката,подходяща за ежедневен и по-лек грим.Но не е задължителен продукт и не бих си го взела отново.Essence Eyeliner Pen

Обобщено : 
+достъпна цена ;
+удобна опаковка; 
+дълготраен ефект ; 
+лесен за работа;
+продуктът е подходящ за ежедневна употреба;
-не достатъчно наситен ;-най-вероятно ще изсъхне бързо.


Оценка : 4/6

На снимката съм направила грима си,с помощта на писалката.

Кой е любимият ви продукт за постигането на идеална очна линия ? 


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required