Water nails

Здравейте,прекрасни!!
За днес съм ви подготвила супер импулсивен пост . Идеята за него се роди ,след като изгледах новото клипче на Mери . От няколко месеца вече съм супер зарибена по водните лепенки и днес реших да ви покажа как точно ги използвам.
*Ако все още не сте гледали клипа на Мери-направете го сега!!*



Започвам с премахването на стария лак. След като изчистя ноктите си,ги оформям леко. Доста са къси в момента и това не ми отнема много време.


Задължително нанасям основа за лак (тази е на Perfect).


Следва най-трудната част - избирането на цвят и лепенки.



Избрах си този тъмно син,изчистен цвят , който ще украся с бели надписи.

Преди да започна с лакирането подготвям нещата,които ще са ми необходими , за да не си размажа лака после. Изрязвам лепенките,които съм си избрала и започвам да се лакирам. 


Нанасям два слоя от синия лак(който by the way мирише доста странно) и изчаквам да засъхне добре ( около 10-15 минути). След като съм готова , почиствам "излишъците" ,с помощта на писалка. 



Започвам с подготовката на лепенките. Първо ,отлепям предпазното фолио и после ги потапям в студена вода. 



След като постоят 15тина секунди във водата, самите лепенки се отделят супер лесно от хартията, на която са. Хващам декорацията с пинсетата  и я нагласям върху нокътя , както искам . Когато ми харесва, просто потупвам с пръст върху нея-за да попия водата и да я залепя по-хубаво.







След като съм сложила всички декорации- нанасям топ лак и впръсквам спрей за по-бързо изсъхване на лака.Всичко става с пробване. На някой лепенки е написано,че трябва да се потопят в топла вода,трябва да се забършат с кърпа и други. Аз съм намерила най-лесния за мен начин , който ми върши работа. 


Харесва ми да използвам различни декорации на различни нокти. Ето някои от нещата , които съм си правила : 


Доста често използвам този метод. Това ,което ми харесва много е че нещата стават бързо ,а резултатът е изключително красив и рядко си личи,че това са лепенки. Не е като другите лепенки ,които се закачат постоянно някъде или се отлепят на втория ден. Стои супер естествено и трайно. Повечето ми лепенки са от ebay и цената на комплект е около 1 долар. 

Определено го препоръчвам с ДВЕ РЪЦЕ!! 

                                                                       До скоро <3 


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required