Bourjois 10 hour sleep effect foundation

Здравейте,прекрасни!!
След няколко месечно използване на този фдт вече имам изградено мнение за него и съм готова да го споделя с вас. 


Опаковката е изчистена ,с  пластмасово капаче,която се затваря стабилно. Като недостатък на капачката бих посочила лесното зацапване.Етикетът е направен така,че може да се издърпа от единия край и да се види колко количество е изхабено.



Цветът , който аз си избрах е номер 75 и ми писва много добре.
Цената му е около 16 лв.


За да покрия цялото лице ми е необходима помпичка и половина.По някой път помпичката "отказва" и изкарва по-малко продукт (може моята да е дефектна).
Продуктът определено е икономичен . Използвам го всеки ден , в продължение на 4 месеца и имам още поне за 1 месец.


Фдт е по-скоро с рядка консистенция. Нанасям го с четка. Разнася се лесно и попива бързо.Задължително използвам пудра след това.  Продуктът е издръжлив , но след няколко часа лъсвам и  трябва да използвам матиращи листчета.


Бих казала ,че има ниска към средна покривност. Нанесен на лицето не се усеща . Изравнява идеално тена ми и лицето ми придобива един много здрав и хубав вид . 


 Този фдт ми дава, всичко което търся в един такъв продукт.А именно:
  • добра цена
  • икономичен
  • нанася се лесно
  • не утежнява лицето
  • изравнява тена
  • придава здрав вид на лицето ми . 


Оценка : 5/6
 Много съм доволна от фдт и определено го препоръчвам. 


А вие използвали ли сте фдт на марката и какво е вашето мнение ? 


4 коментара

  1. Отговори
    1. Радвам се ,че ти допада :) Ако харесваш такива по-леки фдт -трябва да го пробваш .

      Изтриване
  2. Много харесвам всички фон-дьо-тени на Bourjois, които съм ползвала досега. Този обаче още не съм, а и той изглежда страхотен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми казаха,че това им е първият фдт и е много добър. До сега не бях ползвала други на марката, но съм хвърлила око на Healthy Mix-а. На теб кой ти допада най-много от тези, които си използвала ?

      Изтриване

Абонирай се за Глам новини

* indicates required