Clarins

Здравейте,прекрасни!Днес ще ви говоря за един подаръчен комплект на Clarins , който получих през декември. Мисля,че е много подходящ за подарък и всяка жена би го оценила :)




В комплекта се включват:
- спиралата Wonder Perfect Mascara
-Instant Smooth Perfecting Touch 
-Eye Revieve Beaty Flash
-малко несесерче
(пудрата и четката са подарък , към друг продукт )

Тази спирала е най-добрата спирала , която имам. Четката е много удобна и лесно се достигат всички мигли. Тушът е изключително черен и така стои и на миглите. Извива ги невероятно . Няма мърдане , докато не решите да я свалите. Използвам тази спирала за по-вечерни гримове. Когато съм с нея, нямам нужда от изкуствени мигли.
Цената и е около 60 лв ( в сайта enzo.bg е 40 лв). - но аз бих казала, че си заслужава всяка една стотинка.
Това е един от онези продукти , които ме карат да се чувствам изключително горда,красива и прекрасна :))


Следващият продукт е 
основа, която е в леко розов цвят.Буквално се използва за " мигновена гладкост"  . Използва се върху пъпки/бръчки/пори и други несъвършенства преди нанасянето на фон-дьо тен. Кожата определено става много мека и гладка и порите се заличават . 
Цената му(отново в сайта на enzo- 41 лв). 



От този продукт също съм много доволна. Веднага освежава очите. След това те са меки,гладки и хидратирани. Използвала съм го много пъти и като основа за сенки и сенките ми не са мърдали с часове. Има много лек,почти неуловим аромат. Количество , по-малко от грахово зърно, е достатъчно и за двете очи. Също много добър продукт , който си заслужава цената от - 46 долара . 

** Комплектът струваше около 80-90 лв. в  Beauty Zone .


И последно ще ви покажа тази мостра на пудра,която получих като подарък към едни кремове. Едната естествен цвят,другата по-тъмна . Страхотни продукти -пудрата матира , а тъмният цвят използвам за контур. Страшно издръжливи продукти. 

 Определено мисля,че по-скъпата цена оправдава тези добри продукти. Също ми допада идеята,че от Clarins правят много подаръци (поне в Англия е така). Имала съм подаръци плажни чанти , гланцове и много различни мостри към всички покупки.

Не съм съгласна обаче, че козметиката задължително трябва да е скъпа за да е качествена. Това са едно от малкото скъпи неща , които притежавам и съм много доволна . 


А Вие кои скъпи марки харесвате :)) 



Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required