I Love...Strawberries & Milkshake

Здравейте,прекрасни!!
Днес се включвам с  кратко ревю за един прекрасен и задължителен (според мен) продукт за лятото. А именно лосионът за тяло на :


Ще започна с опаковката , която е изключително сладка и удобна. Обожавам прозрачни , тип "буркан" , опаковки за този вид продукти. Страшно са ми удобни и компактни. Като единствен недостатък ще отбележа липсата на предпазно фолио.


В момента , в който отворя кутийката ме завали лек и приятен аромат на ягодки . Ароматът се задържа няколко часа , но при мен това си е абсолютно нормално. 


Лосионът се разнася изключително лесно и попива бързо. Кожата е хидратирана,мека и ухае приятно.


През лятото обичам да използвам точно такъв продукт. Изключително хидратиращ , но в същото време не се усеща върху кожата , а я оставя много гладка и мека. Ухае приятно и много свежо, но не натрапчиво. 


 Ползвам двата продукта заедно, откакто ги имам. Любимата ми лятна комбинация. 

Ако все още не сте го пробвали - горещо ви го препоръчвам. От марката предлагат различни аромати и аз определено ще се сдобия и с друг :)


**Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но мнението и снимките са лично мои.

6 коментара

  1. Използвала съм продукти от тази серия, много приятна консистенция притежават :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми допада, особено факта, че хидратира кожата ми без да ми оставя неприятно чувство :)
    dessunka.wordpress.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да. Това е много важно при мен , особено сега лятото.

      Изтриване
  3. Страхотен е за лятото, а аромата те кара да го изядеш :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа. Моя приятелка вчера ми вика ,че мирише на бонбони след мен .. :))

      Изтриване

Абонирай се за Глам новини

* indicates required