Garnier eye make-up remover 2in1

Здравейте,
днес ще ви поговоря за един дегримьор , който на мен лично много ми хареса и определено бих си го закупила отново .




*Грамаж - 125 мл.
*Цена- 5,45 лв
*Опаковка- прозрачна; има нещо много сладко в тази опаковка, което веднага ме грабна. Не знам дали е размерът или самите цветове на продукта,или всичко накуп, но определено много ми допадна.


Продуктът се разклаща преди употреба. Двете течности се смесват.

Не е нужно много количество от продукта , за да се махне гримът напълно. Премахва дори водоустойчив грим.
Не дразни очите по никакъв начин (а моите са доста чувствителни) . На опаковката пише ,че е подходящ за хора,употребяващи лещи.
След това те са меки,гладки,нежни и чисти.Не усещам никаква миризма .
Опаковката се затваря идеално и няма никакъв шанс за разливане. Дори в началото ми беше малко по-трудно да я отварям..

На опаковката пише ,че оставя "oil-free finish", с което обаче аз не съм съгласна. Определено продуктът е леко мазен и оставя такова чувство върху очите. На мен не ми пречи ,защото нямам мазна кожа . Но мисля, че на хора с такъв тип кожа определено няма да им се понрави.

Приятен ден!!
Бих се радвала , ако споделите мнението си с мен :))

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required