Nyx Cosmetics

Здравейте красавици в този прекрасен слънчев ден ! 
Дойде и моя ред да попиша малко за козметика на Nyx , която се предлага от скоро на българския пазар. 

Това са нещата , с които се сдобих аз: 





1. Nyx Eyeshadow Base

Цветът , който си взех е White. Не исках точно този цвят, но в магазина Златна Рибка, София (където се предлагат продуктите) нямаха все още друг цвят. Бях решила да я пробвам и за това си взех . 
Грамаж - 7 г. 
Цена - 13,95 лв.
Опаковка- малко прозрачно бурканче със стабилна капачка. Продуктът е доста икономичен и няма да свърши скоро. Но предполагам ,че когато това стане ще бъде малко по-трудно да се "рови " в бурканчето. 
Като консистенция продуктът е малко гъст и трябва да се разнесе добре , но иначе е много добър. Прикрива идеално всякакви несъвършенства (като вени ) . Има много лек аромат. 
Сенките се задържат доста време.


* тук се изцапах със спирала за да ви покажа покривността и цвета на основата. 

2. Nyx Jumbo Eye Pencil 

Цветът , който аз си избрах е номер 603 . Това е сребрист цвят , който нанесен един път стои много нежно и красиво. Естествено може да се напласти повече за по-драматичен вид. 
Грамаж - 7г.
Цена -9,95 лв.
Опаковка- като дебел молив с не стабилна прозрачна капачка. 





Самият "молив" е много мек и се нанася изключително лесно. Може да се ползва в комбинация с много други цветове.
Аз лично го използвам всеки ден ,откакто го имам. Нанасям го на целия клепач и само в сгъвката на окото нанасям по-тъмен цвят за дълбочина. Погледът ми е изключително озарен и свеж, очите ми изглеждат много отворени ( дори сутрин , когато определено не са! ) . 
Доста съм доволна от този продукт и мисля,че ще посегна и към други цветове.

** Имам само една лека забележка. Използвам и молива и основата за сенки всеки ден. Не съм сигурна точно към кой продукт е леката ми забележка,но мисля ,че е по -скоро към основата за сенки.Няколко часа след нанасяне продуктът се свива съвсем леко в сгъвките на очите.  Толкова много обаче харесвам цвета и ефекта на Jumbo Pencil , че съм готова да пренебрегна тази малка подробност(и го правя).

3.Nyx Waterproof Concealer

Като един фен на коректорите, нямаше как да пропусна да се сдобия с още един. 
Цвят - Green.
Грамаж - 1,5 гр.
Цена - 13,95 лв.
Опаковка - стик с прозрачна капачка ( която не ми изглежда много стабилна ) 


Много обичам коректори и си слагам постоянно . Обичам такива със средна покривност и с които се работи лесно . Точно такъв е и този продукт. Определено ми харесва. Зеленият цвят на лицето се скрива , когато се нанесе фон дьо тен.Зеленият цвят неутрализира червените несъвършенства.

4. Nyx Mosaic Powder 

Цвят - 02 Latte 
Грамаж- 5,7 гр.
Цена -17,95 лв.
Опаковка- черна с прозрачно капаче. Много симпатична и стилна опаковка. Затваря се много добре.


Състои се от 5 уникално красиви цвята .  Някой от тях са матови, някой с брокатени частици.  Могат да се използват и по-отделно (например най-светлия е подходящ за хайлайтър) , но заедно са просто чудесни. Идеален е за контур. На лицето стои много красиво , с лек блясък, който озарява още повече лицето. Доста издръжлив продукт и доста икономичен. Само с едно леко завъртане на четката и имам достатъчно продукт . Следващият ми нов фаворит.. 

Като цяло съм много доволна от марката и продуктите им и определено ще пробвам още много работи. Въпреки малко забележки ,които имам ги препоръчвам на всеки. 
Някой друг имал ли е проблем с молива или основата за сенки или е в мен проблема? 


Приятен ден!!
Бих се радвала,ако споделите мнението си с мен. 




Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required