Ruby Rose

Ще ви покажа първата ми по-голяма палитра със сенки . Това е палитрата на Ruby Rose с 48 цвята. 
ruby rose eyeshadow palette


ruby rose eyeshadow palette


 Подходяща е за всички начинаещи и любители на грима. Има доста интересни и красиви цветове, които могат да се използват както и за ежедневен грим, така и за по- официален .
Ще ви покажа как изглеждат цветовете на живо(по колонки) и ще споделя моето лично мнение за тях.

Ето това са цветовете от първата колонка. Честно казано , почти не съм използвала тези цветове , защото съм с пъстри очи и не ми подхождат. Веднъж реших да пробвам няколко от тях ,но не останах особено доволна от пигментацията на цветовете.. Ако искам да си личат трябва да сложа доста продукт ,а тогава става много по-трудно да работиш с тях и да ги смесиш с другите цветове.

Същото се отнася и за тези цветове тук. От тях  ми харесва най-много последния най-тъмен цвят. Обичам да го използвам заедно с последния най-тъмен цвят на долната снимка.


От тези цветове тук не харесвам особено много само четвъртия(лилав) цвят, защото за да се получи точно този цвят трябва да го напластя няколко пъти ( а вече ви казах какво става след това).


Тук има доста нежни цветове. Използвам ги доста често.Първите светли цветове имат доста бляскави частици и могат да се ползват както за основа , така и за хайлатване в началото на окото например.

Също доста красиви цветове. Стават за страхотен ежедневен грим. Има някои цветове , които не са чак толкова добре пигментиране , но ако се използват за ежедневен грим това е добре ,защото не се набиват толкова много на очи :)

Тези цветове вече стават малко по-естествени . Подходящи както и за ежедневен грим,така и за лек вечерен грим.


Това е моята любима комбинация.Най-често използвам тези цветове, защото са лесни за използване, добре пигментиране и обичам такива натурални цветове.  Подчертават страхотно очите ми .

Това са цветове с най-слаба пигментация.. Трябваше да ги повторя по няколко пъти , защото иначе нищо нямаше да се види. Не съм ги използвала никога .. и нямам такова намерение :)

Бих казала за палитрата , че има доста цветове , които не ползвам , защото не ми допадат и не са добре пигментирани. Много ми допадат естествените и розовите нюанси.
Това ,което най-много ми харесва в тази палитра е че цветовете са подредени и готови за използване.Това е доста полезно , когато си начинаещ и не знаеш кой с кой цвят точно да смесиш за да се получи перфектната комбинация. Не че не можеш да експериментираш и да смесваш цветовете , но когато бързаш и нямаш доста време или не можеш да си  измисляш комбинации- отваряш палитрата и цветовете те чакат подредени :)
Като цяло мисля, че е доста подходяща като първа палитри , а и цената и е доста добра.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required