The Zodiac Tag

Време е и за втория таг, който ви обещах да направя. Благодаря на Йоана, че ме тагна в " The Zodiac Tag".

ОВЕН
Поставяте ли си цели от типа: “Този месец ще прочета толкова книги”?
Нещо такова. Всяка година си избирам по едно "предизвикателство" и се стремя да изпълня по- голямата част от него. Такъв тип "Reading Challenges" търся най- често в Pinterest. Ето тук може да видите пост по темата за 2015 и ето тук за 2016.

ТЕЛЕЦ
Кой жанр четете най-бавно? 
Това ще трябва да са историческите книги, които рядко намирам за интересни. 😇

БЛИЗНАЦИ
Книга, която не знаете дали харесвате или мразите?
Мразя е доста силна дума, с която много не мога да се съглася. Харесвам книгите за самоопознаване и личностно развитие, чета доста такива, но не винаги оставам доволна от тях. Повечето ми се струват прехвалени и със сигурност "не разкриват" някоя велика тайна.

РАК
Избирате ли книгите по външния им вид и каква книга никога не бихте купили? 
Случвало ми се е 1-2 пъти, но като цяло купувам книги, които са на любими автори или такива, които са ми били препоръчани. Не бих купила историческа книга, защото както вече казах, просто не са ми интересни.

ЛЪВ 
Книга, която според Вас е прехвалена? 
"Любовта трае 3 години" на Фредерик Бегбеде. Доста известна книга, която обаче не оправда очакванията ми.
ДЕВА
Книга с корица, която Ви харесва, но съдържанието не е по Ваш вкус? 
"Три ябълки паднаха от небето" на Нарине Абгарян. Не, че съдържанието не е по мой вкус, а по- скоро самата книга не се оказа това, което очаквах. Или аз самата очаквах много повече от нея..
ВЕЗНИ
Подреждате ли книгите си по специфичен начин и какъв? 
Май нямам някой определен начин. Главно на любими и по- малко любими. 😁 Като цяло, по- отпред стоят книги, които често участват в снимки.
СКОРПИОН
Има ли книга, която мразите за пред хората, но всъщност е сред любимите Ви?
Не, не крия какво чета и какво харесвам.

СТРЕЛЕЦ
Книга, на която сте давали повече от един шанс, но така и не Ви е допаднала?
Такава май нямам. Чета една книга до край, даже и да не ми харесва. Случва ми да се чета 1-2 книги едновременно. Една у нас и една на работа 😁

КОЗИРОГ
Книга, която сте започнали с много големи очаквания? 
"Гордост и предразсъдъци" на Джейн Остин. Нямам идея, ама наистина нямам идея, как за толкова години не съм я чела. Това лято "поправих" тази грешка. Една приятелка ми даде доста стар вариант на книгата и съм мнооого доволна. Адски много ми хареса и я прочетох буквално на един дъх. Това, че беше по- старо копие някак си я направи още по- специална.
ВОДОЛЕЙ
Книга, която сте готови да защитавате, ако някой Ви каже, че не харесва? 
"Проницателят" на Анди Андрюс, която се превърна в мой абсолютен фаворит и която хваля на всеки и НИКОЙ няма право да не я хареса. Шегувам се, разбира се. Всеки има право на мнение и всеки харесва различни неща, така че аз не се опитвам да наложа мнението си. Смятам, че всяка една книга е изключително важна и има какво да се научи от нея.

РИБИ
Книга, която обичате толкова много, че не искате да говорите за нея, защото е само Ваша?
Няма такава. Често си разменяме книги с приятелки и аз с радост споделям всички книги, които имам. Имам една обаче -" Girl Code" на Кара Алвил Лейба, която не споделям, защото съм писала по нея и съм си водила записки.

Надявам се този пост да ви е харесал и ще се радвам, ако споделите и вашите отговори с мен 🙋💋

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required