End of summer

Преди лятото съвсем да си е заминало ви споделям един супер лесен и удобен аутфит, който много бързо се превърна в мой фаворит за градските разходки. Ама много! Първо, че е супер удобен. Второ - мога без проблем да го съчетая с любимите си кецове. И трето- БЯЛОТО! 
Не знам какво ми стана, но последните седмици залитам все към бели и изчистени визии. Изчистените и семпли неща винаги са ми допадали, но до сега май не съм била толкова луднала по бялото.

Цяло лято си търсех подобна тениска с лого, но нищо не ми грабваше окото, докато не видях тази в един магазин за втора употреба. Супер късмет! Тениската на всичкото отгоре е от страхотна материя и е направена много хубаво- всички шефове и ръбове са двойни и са зашити наистина добре. Много добро попадение, а да не ви казвам на какви смешни пари я взех! 👌

Тениска - Guess/ Second hand магазин Мания
Къси панталонки - Lidl
Кецове - Converse 
Очила - Ray Ban 
Часовник - Swatch 
Чанта - Tiffany Boutique
Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required