New in : Декември 2016 и Януари 2017

Аз май живея в голяма заблуда...От миналата година съм си наложила някакви граници за купуването на козметика и все си мисля,че се справям добре с този си бан..Но всеки път,когато правя подобни постове виждам,че нещата не са никак малко.😏 За успокоение на съвестта си ще кажа,че половината продукти ми бяха подарък или ми бяха изпратени за проба ..и те не се броят нали? 
Make up haul January 2017

Започвам с най-интересните неща,с които се сдобих! А именно няколко продукта от Urban Decay*, които ще се предлагат само в Sephora от 18.02.
Палитрата Naked е една от най-красивите и пигментирани палитри,които съм виждала.Перфектно съчетание на цветове!Четката,която идва с нея е много удобна(не може да бъде) и ще си я използвам с удоволствие.Повече ще има в отделно ревю!
Фдт е много лек,със слаба покривност.Изравнява много добре тена на лицето и абсолютно се слива с кожата,без да я утежнява.
Сдобих се с 2 червила,за които също се споделя,когато имам повече впечатления.
Моливът за очи е абсолютен разкош-много мек и се плъзга много лесно по водната линия.Цветът е наситен и много красив.Определено не издържа 24 часа,но пък е много лесен за подновяване и изобщо не дразни очите.
Make up haul January 2017
Make up haul January 2017
Продължвам с още няколко неща,които получих за проба.
Първите бяха от аптека Promahon ,които предлагат много интересни продукти от гръцкия пазар.Избрах си да тествам крема за ръце на Apivita и измивния гел за лице на Nuxe.Използвам го всяка сутрин,откатко го имам и може би трябва да му направя пълно ревю,защото определено имам какво да кажа за него.
Още един крем за ръце,с който се сдобих беше новият на Lavera* с масло от ший.Тази зима беше много тежка,което се отрази тежко на ръцете ми и гледам да имам постоянно кремчета под ръка.
Make up haul January 2017
Следват няколко много любими мои продукти от DM.
Лентичките на Balea за депилиране на лице са страхотни!Май само след тях лицето ми не полудява,така че горещо ги препоръчвам.
Доста пъти съм ви показвала и пяната им за бръснене.Тази е някаква лимитирана и реших да пробвам този аромат,който не е никак лош.
Взех си и поредната опаковка от любимия си душ гел на Palmolive,на който май не съм изневеряла вече от 5-6 месеца.
Make up haul January 2017
Отново си взех и любимата ми пудра на Bourjois . Както и нова четка за Clarisonic Mia 2-измивната четка за лице,която използвам.Цената на тази четка беше доста висока,но какво да се прави! Обмислям да си поръчам няколко от някой чуждестранен сайт,за да ми излезнат на по-нормална цена.Приемам предложения за такъв сайт!
Make up haul January 2017
О,чудеса!Сдобила съм се само с 3 лака за нокти-чак и аз не мога да повярвам.И то само любимия ми топ лак на Essence съм си избрала сама.Другите два лака ми бяха изпратени за проба.Червеният лак изобщо не знам дали ще го пробвам,защото не обичам подобни цветове върху себе си.Но това синьо - само да дойде пролетта! Изключително покривен и наситен цвят.
Make up haul January 2017
Получих още две неща от хипоалергенната серия на Bell Cosmetics*. Гелът за вежди изобщо не ми хареса.Опаковката е доста обемна,четката не чак толкова много,но пък самият продукт е много течен и не ми харесва ефектът му.
За сметка на това -стикът за контуриране е страхотен избор за ежедневен грим! Това беше първият подобен продукт,който тествах и в началото ми беше малко трудно да си избера подходяща четка.Вече го направих-избрах си една много гъста и скосена четка.Стикът придава много естествен и лек контур и се нанася и разнася изключително лесно.
Четката за пудра е от Lidl.Взех си я,защото тези четки са удобни да се носят из чантата.
Make up haul January 2017
От Loreal бяха пуснали готини подаръчни комплекти по празниците.Моят включваше спирала,черен молив за очи и червен лак за нокти.За съжаление- от целия комплект ми хареса само черния молив,който се нанася много лесно и е доста наситен.Спиралата е хубава,но след 5-6 часа носене започва да се рони ужасно!
Взех си и един от новите им моливи за вежди,с който също не можем да се разберем.Не обичам да си оправям веждите и явно не се справям много добре,защото ги бях направила доста различни.Сега ги пускам и се налага да ги запълвам и изравнявам много повече,но си имам друг любимец,за който ще споделя скоро.
Make up haul January 2017
Любимият ми коректор на Mac беше на свършване,така че нямаше как да не си го взема отново!
Взех си и най-якото течно червило на достъпна цена от Golden rose! Доста коментиран и харесван продукт,така че едва ли сте пропуснали новината за тази им серия.Определено си заслужават всяка една хвалба!
Получих и един гланц от любимите ми Victoria's Secret! 💓
Make up haul January 2017
Поръчах си и няколко неща за декорации на нокти от AliExpess.Добре,че ги има китайците! За 2 долара си взех 50 шаблона от любимите ми водни стикери.Горните стикери са като шаблони,върху които може да се рисува и лакира.Изключително лесни за използване,а крайният резултат е много интересен и различен.Другото е като специално по-леко тиксо,за да не се омазвам прекалено много,когато се лакирам.
Make up haul January 2017
Това бяха продуктите,с които се сдобих през последните два месеца! Не са чак толкова много,нали ? 💁

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите,отбелязани с * са ми изпратени за проба от PR на марките,но мнението и снимките са лично мои и не са повлияни от това.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required