Make-up favorites 2016

Здравейте,здравейте.
В началото на годината из всички блогове можете да видите козметичните любимци за предходната година.Аз имах доста продукти,които преоткрих или съвсем случайно намерих,така че няма да остана по-назад! Ако си спомняте от миналата година-публикацията ми ще е малко по-различно,а именно ще представя по 1 любим продукт за всеки изминал месец през 2016.
Make-up favorites 2016

Януари е студен месец и устните ми винаги се нуждаят от повече хидратация.За това си избрах балсамът на EOS,с боровинка,който дори успях да персонализирам.Вече виждам,че балсамите могат да се намерят малко по-лесно в България и горещо ги препоръчвам.Страхотна основа за всякакъв грим,много са хидратиращи,миришат уникално и са доста икономични.
Make-up favorites 2016
За Февруари(а и не само) си избрах една от най-любимите ми спирали -Better than sex на Too faced.Има много мнения и ревюта за нея,моето можете да видите тук .За мен това е една уникална спирала ❤
Make-up favorites 2016
Както може би знаете,аз много обичам да се лакирам и за това реших да включа и един лак.Това е белият лак за нокти на Essence.Първо,тази серия на марката е страхотна и вече имам доста цветове от нея. Много дълготрайни,плътни и гъсти. Самият цвят е страхотен-нанася се лесно,без да става на черти.Идеален както и за основа,така и за самостоятелно ползване.
Make-up favorites 2016
Стигаме до Април,когато успях да пробвам не само първите си продукти на ColourPop,а и първата си очна линия в бурканче! Не съм най-големия фен на очните линии,защото трудно се справям с тях ,но тази е страхотна.Доста мека и дълготрайна,нанася се лесно.Не е черна,а много тъмно лилава.
Make-up favorites 2016
През Май открих още един мой много любим продукт- ProLongwear коректорът на Mac. Ревю за него - тук .Все още използвам тази си опаковка,както можете да видите,което го прави изключително икономичен.
Make-up favorites 2016
За Юни си избрах да ви покажа гелът за вежди на Essence,който е с лек цвят. Идеален за топлите месеци,когато нямам желание за много грим. Сресва добре веждите,вкарва ги в ред за целия ден и оставя лек цвят.
Make-up favorites 2016
Още един продукт на Essence..да,знам! Не съм го показвала много в блога,защото беше лимитка,но е страхотно ежедневно червило.Аз си избрах Sultan's Daughter,което е приятен розов пепеляв нюанс и е едно от най-носените ми червила сега. Много леко,с приятен почти матов финиш,нанася се изключително лесно и издържа около 2 часа.За мен това си е абсолютно достатъчно,като се има предвид колко обичам да хапвам и пийвам... 
Make-up favorites 2016
За Август месец имам абсолютен фаворит-мус фдт на Bell Cosmetics.Доста гъст продукт,много покривен,но въпреки това стои много естествено.От доста време се каня да пиша за него...
Make-up favorites 2016
 През Септември се запознах с марката Dr Scheller и се влюбих в този хидратиращ крем. По-късно разбрах,че е насочен за малко по-зряла кожа,но в моя защита ще кажа,че никъде върху самия крем това не е споменато,а аз нямам навик да чета листовките 👼 Както и да е,това не ми пречи и си го използвам все още.Много хидратиращ,но същевременно лек крем.
Make-up favorites 2016
 През Октомври се запознах с още една абсолютно нова марка за мен- Llums.Изпробвах няколко продукта,за които не съм казала все още нищо,защото съм със смесени чувства.
Освен за това червило-то е върха! Аз имам Mat 04,което отново е в розово пепеляв нюанс. За мен този цвят е абсолютно перфектен:подчертава много добре подтоновете ми и изглежда добре на усните ми,нанася се супер лесно,не изсушава изобщо.Има едва доловим аромат и не е от най-издръжливите,но е страхотен избор за ежедневието.Сами можете да видите колко съм изхабила за 2-3 месеца!
Make-up favorites 2016
Предполагам всеки е чул за маските на L'oreal,които вдигнаха доста шум около себе си през Ноември.Определено имаше защо!Между другото.все още не съм преполовила маската,а я използвам около 3 пъти седмично.Ревю за нея тук .
Make-up favorites 2016
И за Декември си избрах още един продукт за устни-течното матово червило на Golden rose,в номер3. Видях го върху една приятелка и веднага се влюбих в него.Вече сме 3 приятелки с такова и често,когато излизаме се оказваме с едно и също 💋
Червилото е много матово и изсушава малко.Засъхва доста бързо и после почти не оставя отпечатък.Изключително е издръжливо и мирише много сладко. За него задължително ще видите цяло ревю!
Make-up favorites 2016
Това бяха любимите ми продукти за 2016 година.През 2017 се надявам да успея да изхабя много от натрупалите ми се продукти!

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари