Бранд на седмицата : Dr. Scheller

Със смяната на сезоните идва и промяната в грижата за кожата ми.Заменям високия слънцезащитен крем -с някой по-хидратиращ. Знам,че и кожата на тялото ми се нуждае от повече хидратация и гледам всеки сезон да се "грижа" за нея правилно.До сега не бях пробвала нищо от марката,а продуктите изглеждаха страхотно-за това нямах търпение да ги пробвам.
dr scheller

Започвам с освежаващия хидратиращ дневен крем с касис и марула.Кремът се води за дехидратирана суха кожа и от марката обещават лека консистенция,дълбока хидратация и защита от вредните околни влияния.Ама,че страхотен крем! Още от първото нанасяне усетих разликата.Кожата ми буквално го попива за секунди.Има много слаб аромат,който се усеща леко при нанасяне.Кремчето е икономично.Разнася се изключително лесно и бързо на лицето и изобщо не се усеща. Чудесна основа за фдт и други продукти-след него гримът ми буквално се плъзга по лицето,все едно съм използвала база.Лицето ми е свежо,хидратирано и меко през целия ден!Бързо се превърна в продукт,от който кожата ми се нуждае и горещо го препоръчвам.
*Послепис-след известно използване се оказа,че кремът е препоръчително да се използва след 30 годишна възраст.Като най-лошия блогър на света не бях видяла ситния шрифт от едната страна на опаковката и съм забравила да го спомена.Аз обаче си харесвам крема и няма да спра да го използвам,защото ми дава нужната хидратация.*
dr scheller
dr scheller
Следващият продукт,който тествах е кремът с арганово масло,който трябва да придава еластичност и да прави кожата много мека.Както при дневния крем-и този е много хидратиращ и икономичен.Попива веднага и не се усеща по ръцете.Аз го използвам всяка вечер,преди лягане и кожата наистина е изключително хидратирана и мека.На мен ми мирише на лимонена трева,но ароматът не е натрапчив.
dr scheller
dr scheller

Обобщено : много съм впечатлена от първия ми досег с Dr.Scheller и горещо препоръчвам и двата продукта! Обещанията от марката за тези кремове са абсолютно изпълнение,чак и аз не мога да повярвам. Продуктите са с натурални съставки и масла,което е още един много голям плюс.До сега съм виждала марката само в Дрогерии Лили.
Ако съм забравила да спомена нещо-питайте.
Ще се радвам да ми споделите,ако и вие сте пробвали нещо от марката ? 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите са ми изпратени за проба от ПР-и на марката,но мнението ми за тях не е повлияно от това и е базирано върху личните ми впечатления,както винаги. * 

Няма коментари