Бранд на седмицата : Dr. Scheller

Със смяната на сезоните идва и промяната в грижата за кожата ми. Заменям високия слънцезащитен крем -с някой по-хидратиращ. Знам, че и кожата на тялото ми се нуждае от повече хидратация и гледам всеки сезон да се "грижа" за нея правилно. До сега не бях пробвала нищо от марката, а продуктите изглеждаха страхотно- за това нямах търпение да ги пробвам.
dr scheller

Започвам с освежаващия хидратиращ дневен крем с касис и марула. Кремът се води за дехидратирана суха кожа и от марката обещават лека консистенция, дълбока хидратация и защита от вредните околни влияния. Ама,че страхотен крем! Още от първото нанасяне усетих разликата. Кожата ми буквално го попива за секунди. Има много слаб аромат, който се усеща леко при нанасяне. Кремчето е икономично. Разнася се изключително лесно и бързо на лицето и изобщо не се усеща. Чудесна основа за фдт и други продукти- след него гримът ми буквално се плъзга по лицето, все едно съм използвала база. Лицето ми е свежо, хидратирано и меко през целия ден! Бързо се превърна в продукт, от който кожата ми се нуждае и горещо го препоръчвам.
*Послепис-след известно използване се оказа, че кремът е препоръчително да се използва след 30 годишна възраст. Като най-лошия блогър на света не бях видяла ситния шрифт от едната страна на опаковката и съм забравила да го спомена. Аз обаче си харесвам крема и няма да спра да го използвам, защото ми дава нужната хидратация.*
dr scheller
dr scheller
Следващият продукт, който тествах е кремът с арганово масло, който трябва да придава еластичност и да прави кожата много мека. Както при дневния крем- и този е много хидратиращ и икономичен. Попива веднага и не се усеща по ръцете. Аз го използвам всяка вечер, преди лягане и кожата наистина е изключително хидратирана и мека. На мен ми мирише на лимонена трева, но ароматът не е натрапчив.
dr scheller
dr scheller

Обобщено : много съм впечатлена от първия ми досег с Dr.Scheller и горещо препоръчвам и двата продукта! Обещанията от марката за тези кремове са абсолютно изпълнени,чак и аз не мога да повярвам. Продуктите са с натурални съставки и масла, което е още един много голям плюс. До сега съм виждала марката само в Дрогерии Лили.
Ако съм забравила да спомена нещо- питайте.
Ще се радвам да ми споделите, ако и вие сте пробвали нещо от марката ? 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите са ми изпратени за проба от ПР-и на марката,но мнението ми за тях не е повлияно от това и е базирано върху личните ми впечатления,както винаги. * 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required