Review : Escada - Joyful

Здравейте,здравейте,
днес се включвам с едно необичайно за мен ревю!Парфюмите са слабото място на не едно или две момичета.Аз не съм изключение!Имам си изявени любимци-в лицето на Calvin Klein и Carolina Herrera.Tова не означава,че не обичам да експериментирам и да пробвам различни аромати.
Escada - Joyful

По едно време бях натрупала завидна колекция от парфюми,която кротко си стоеше и събираше прах.Нека бъдем честни-няма как да се пръскаме с 10 различни парфюма на веднъж,нали? Отговорът определено е не,така че моята колекция започна бързо да спада и сега имам около 2-3 парфюма и тоалетни води,които обожавам и използвам ежедневно.
Escada - Joyful
Като чуя името на някой парфюм в главата ми много рядко изниква точния аромат,име или опаковка.Това,както и идеята дали наистина продуктите са оригинални -са били причините да избягвам покупката на такива продукти онлайн.Крайно време беше да се престраша и се спрях на www.parfium.bg . Сайтът е лесен за употреба,има опция за експресна доставка за София и гаранция за качеството.Взех импулсивното решение и се спрях на продукти с много кокетна зелена кутия,която ви показах във фейсбук и която много бързо влезна в употреба и сега складира част  от лаковете ми за нокти. Подаръчния комплект съдържа парфюм (50 мл) и лосион за тяло(50мл).
*Ако и Вие като мен нямате слонска памет и трудно запомняте ароматите,но обмисляте онлайн покупка-препоръчвам ви да направите разходка до най-близката парфюмерия и първо да подушите желаните аромати.*
Escada - Joyful
Тези лосиони са хубави за лятото,защото удължават аромата на парфюма.Не са много хидратиращи,но попиват бързо.Доста са течни и това прави нанасянето още по-лесно.Аз обичам да го използвам набързо сутрин,точно преди да нанеса парфюма.
Escada - Joyful
Самият парфюм има много хубава опаковка-изчистена,лека и с детайли по капачката.Ароматът е много свеж,флорален и лек-идеален за лятото.Не е натрапчив,но определено е запомнящ.Има нотки на пъпеш,мандарина,божур,мед магнолия и други.Съмненията ми с качеството на продуктите се оказаха грешни(слава богу) и ароматът е много издръжлив.
Escada - Joyful
Лятото избягвам да нося тежки парфюми,но този бързо се превърна в мой любимец.Много харесвам такива флорални и не толкова сладникави аромати.Ако и Вие харесвате такива-горещо ви го препоръчвам!

Кой е вашият любим летен парфюм?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
**Продуктът ми беше изпратен за проба от PR на марката,но мнението ми не е повлияно от това и снимките са лично мои.**

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required