Huge Haul Post

Традицията повелява-след публикацията за празни опаковки : следва тази за новите такива!
make up haul

Започвам с любимите си душ-гелове на Balea.Ароматите им са много приятни и има голям избор измежду тях.Този,който е от лимитираната серия-ми хареса много повече.Взех си и бебешкия шампоан на Бочко,който използвам за почистване на четките си за грим.Справя се добре с тази задача и няма почти никакъв аромат.
make up haul
Взех си отново шампоана за къдрици на Yves Rocher,който ми допада,но не мога да използвам самостоятелно,защото дразни малко скалпа ми.За съжаление,шампоанът на Head&Shoulders страшно много ме разочарова-косата ми стоеше мазна в корените,на клечки и без никакъв обем.Няма да повторя покупката си!За щастие,сухият шампоан за Batiste ми е любимец и не смятам скоро да го сменям. 
make up haul
Следват още два мои любими продукта от Balea-пяна за бръснене и спрейче за крака. Пяната върши страхотна работа,а спрейчето освежава и ухае много приятно.
make up haul
Исках да си взема някой лек измивен продукт с много приятен аромат,който да използвам сутрин за освежаване.И този пилинг е точно такъв-мирише уникално на малинки и има фини частици,които добре почистват лицето ми.Не трябва да се прекалява с количеството,защото се отмива малко по-трудно.За съжаление,пилингът на Alverde изобщо не ми харесва.Аз бях една от малкото,която хареса околоочния крем от серията  и се надявах и този продукт да ми допадне.Но той е прекалено течен и частиците изобщо не се усещат,защото се свличат по лицето ми.А,и ароматът на спирт изобщо не помага!
make up haul
Лятото обичам да се връщам към маската за коса с мед на Garnier.Подхранва и прави косата ми много мекичка и жива.Има лек аромат и е икономична-какво повече мога да искам?
make up haul
Кремът за ръце на Mixa беше спонтанна покупка,за която все още нямам финално мнение.Голямо мислене падна,докато си избера слънцезащитен крем.Спрях се на този на La Roche-Posay и съм доволна от избора си.Скоро очаквайте по-подробно мнение.
make up haul
Да намериш продукти от лимитираните серии на Essence си се оказа страшно предизвикателство.Едвам успях да се докопам до нещата от серията "Lights of Orient"-за това виждате и само татуировките.Бях хвърлила око и на няколко други продукта,но така и не можах да ги намеря. За утешение си взех една сянка от серията "The Velvets",която се превърна в едно от най-любимите ми Taupe цветове.
Палитрата Shape&Shadows ми беше изпратена за проба от марката и е от колекция,която предстои да се появи на българския пазар съвсем скоро.Аз си избрах палитра в неутрални цветове(каква изенада!) ,за която ще разкажа повече скоро.
make up haul
Повлияна от една от промоциите в дрогерии Лили грабнах озаряващият коректор на Catricе и успях да си спечеля едно червило,в интересен оранжев нюанс.Не съм кой знае колко впечатлена от червилото,но коректорът много ми допадна.Много лек продукт,с който се работи лесно и попива бързо,без да се събира в гънките на очите ми. Дълготраен е и озарява добре зоната около очите ми.Мисля,че ще продължа да го използвам през лятото.Като недостатък на тези коректори(тип "писалки") бих определила,че изобщо не са икономични. Взех си и едно балсамче за устни на Yoghurt of Bulgaria.Много хидратиращ продукт,който използвам всяка вечер преди лягане.
make up haul
Като един фен на оригиналния вариант на този фдт реших,че трябва да пробвам и новия му вариант. Мнението ми е 50/50 и има неща,които ми допадат и такива,които изобщо не ми харесват. Ще го използвам до край,но определено няма да си го купя отново.Бихте ли искали да видите пълно ревю и за него? 
make up haul
Трябва да си призная,че Gel серията на Essence ме впечатли много и вече имам няколко лака от нея,като нямам намерение да се ограничавам само с тях. За лаковете на Maybelline SuperStay7 бях чувала хубави неща,но не можех да преглътна цената им.Попаднах на няколко намалени и така се сдобих с този приятно лилав цвят,който е подходящ за лятото :)
Взех си и още една формичка за печати,защото нямах такава за по-малки фигурки.
make up haul
И последните неща,с които се сдобих са отново на Essence и са за нокти. Взех си инструмент за избутване на кожички. Признавам си,че жълтата опаковка ме привлече!Покрай нея си взех и това олио за кожички с арганово масло.Много приятен и хидратиращ продукт,който има най-якия аромат на света.Не мога да определя точно какъв е.. но определено не е на арганово масло-по скоро бих казала,че е на Бонбони... :D 
make up haul
Вие какво си купихте последно ? 


 Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required