DIY Project : Inspiration

Наближаването на лятото ме зарежда с много енергия,но и с малко носталгия.Последните три лета прекарах все на път.Това бяха едни страхотни месеци,през които се променях и бях предизвиквана постоянно.Това лято вече имам "по-сериозна" работа и по-голямата му част ще бъде прекарана в София.На този етап от живота си се чувствам добре,но няма да крия,че ми липсва свободата на летния живот и мирисът на море. В тази връзка реших да се заема с един DIY проект,който да ме откъсне за малко от ежедневието ми и който да ме зареди с положителна енергия.Така и стана!Превърнах следващия "постер" в една красива бъркотия,на която отделих доста внимание ,за да може да изглежда толкова небрежно хаха.
diy project inspiration

diy project inspiration
И така,необходимите продукти за този проект са много лесни : 
- лепило;
-ножица;
- стари списания;
-нещо,което да се служи за основа(аз използвах празно блокче).  
*понеже лепилото ми беше течно ми трябваха четчици и парче плат,за да не направя всичко в лепило.*

Изрязах нещата,които ми харесаха от списанията в различни формички. Не използвах всички,но исках да имам повече избор.
diy project inspiration
И след това-следва най-приятната част. Подреждането и нареждането на самите картинки.Тук има голям избор и нещата могат да бъдат подредени по различни начини. Аз не следвах кой знае какъв план,а просто нагласях нещата,така че да се запълни максимално основата.
diy project inspiration
Обичате ли да правите някакви DIY проекти и какви са любимите ви такива? 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required