Review:Mac Pro Longwear Concealer

Здравейте.
За днешния продукт се носят легенди! Бях чувала страшно хубави неща за този коректор и нарочно го избягвах.Все си казвах,че парите не си заслужават,че камуфлажа на Catrice е страхотен и какво ли още не глупости.Има дни,в които състоянието на лицето ми и е отчайващо и не искам да излизам от нас.В един такъв ден се реших най-сетне да си купя коректора.Още след първото използване-мнението ми коренно се промени.
mac pro longwear concealer

Коректорът идва в много малко и удобно шишенце. Помпичката е прецизна и внимателно може да се контролира количеството,което излиза.Аз го използвам за прикриване на зачервявания и несъвършенства.Цветът NC30 ми беше внимателно подбран и препоръчан от консултанта в магазина на Mac в The Mall.Цената му е около 40лв.
mac pro longwear concealer
Продуктът,който излиза е доста гъст,което го прави и икономичен.Много малко количество е необходимо за прикриване на всякакви несъвършенства.И като ви кажа прикриване-буквално е прикриване.Коректорът има невероятно покритие и е много издръжлив.Търпи наслояване,но трябва много да се внимава. Ако не се разнесе хубаво или се прекали с него изглежда доста изкуствено.Аз нанасям малко количество с пръсти,разнасям го много хубаво(отново с пръсти) и след това минавам отгоре с четката,която използвам за фдт.
Чувала съм,че много изсушава зоната около очите ,което аз не мога да потвърдя.Не го използвам като основен продукт за тази цел.Попадал е в тази зона,но не съм забелязала да има такъв дефект при мен. 
mac pro longwear concealer
mac pro longwear concealer
mac pro longwear concealer
Доста бързо се превърна в мой любим и задължителен продукт.За тези от вас,които са с по-чувствителна кожа и имат несъвършенства-горещо го препоръчвам,Не дразни по никакъв начин лицето и прикрива петна/пъпки и всякакви зачервения отлично.Естествено,несъвършенствата няма да изчезнат магически,но поне неприятния вид или зачервяване няма да го има. Нанесен сутринта съвсем спокойно издържа до края на деня. От както го използвам се чувствам доста по-добре и съм малко по-уверена! 

Кой е вашият любим продукт за прикриване на несъвършенствата?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required