Review : Rephlex Aphlexior BG

Здравейте,
днешното ревю ще е посветено на един много иновативен и интересен продукт.Но преди това малко предистория:
***Постоянно получавам комплименти(не само за цвета),но и за това колко здрава и красива изглежда косата ми. Все едно не съм се боядисвала.След първите по-сериозни кичури,косата ми беше доста изсъхнала,без дори да го осъзнавам. Това водеше до доста заплитане,трудно сресване и естествено-косопад. Сега вече цялата ми коса е боядисана и има кичури,но това изобщо не си личи!Косата ми е дело на Диляна Пискова,която беше много мила и внимателно разгледа какво точно искам.В този момент,първоначалните ми кичури бяха станали жълти!Тя си направи нейната магия и косата ми сега има опушен и златист вид.Много,много ми харесва!***
rephlex aphlexior bg

Да се върнем на серума за коса без отмиване Рефлекс на Аплекчър Иновативен е не само,защото е leave-in серум(това е най-любимият ми помощник за коса по принцип),но и от към формула.Малката помпичка,която ще видите след малко, е много прецизна и изкарва малко количество.Продуктът,който излиза е гъст,с консистенция на крем.Препоръчва се ръцете да са влажни преди употреба.При допир с водата-кремчето се превръща в масло и така се нанася върху връхчетата на косата.
rephlex aphlexior bg
rephlex aphlexior bg
rephlex aphlexior bg
Косата трябва да е подсушена с кърпа(както при други подобни продукти).Ароматът е едва доловим.Усеща се много леко и си мислех,че изобщо няма да ми хареса и бързо ще се върна към любимия си Mythic Oil на Loreal.Но бях в грешка,защото косата ми е като нова!
Продуктът е много икономичен и не може да се прекали с него.Нанесен на косата изобщо не се усеща и не я омазнява допълнително.Косата е здрава,хидратирана,лъскава и много хубава!
Използвам го от няколко месеца и косата ми изглежда повече от прекрасно.Дори проблемът с цъфтящите краища е под контрол!
rephlex aphlexior bg
Няма какво повече да кажа,освен че съм страшно доволна и го препоръчвам! Аз съм от тези хора,които не обичат да пробват различни продукти от този тип грижа,защото те или правят косата ми прекалено мека,или дразнят скалпа ми...ИЛИ и двете.Този продукт върна живота на косата ми и бързо се превърна в мой любимец.

Повече за продукта и как да поръчате можете да видите : тук и тук .

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
**Продуктът ми беше изпратен за проба от PR на марката,но мнението ми не е повлияно от това и снимките са лично мои.**

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required