Review : Syoss Complete Repair and Beauty Elixir

Много рядко пиша за продукти за коса,защото в повечето случаи използвам едни и същи неща,с които съм свикнала и за които нямам много какво да кажа.Последните няколко месеца това се промени,за това очаквайте повече подобни постове.Днес стартирам с ревю на едни продукти,които започнах да тествам с леко недоверие,но крайното ми мнение е съвсем различно.
Syoss complete repair and beauty elixir

Това са маската и олиото за коса от последната серия на Syoss.Марката винаги буди противоречиви мнения у мен ,но тези продукти успяха да ме впечатлят с качеството си,икономичността си и разбира се-ароматът им,който е повече от страхотен и се задържа дълго време на косата ми.
Syoss complete repair and beauty elixir
Този продукт се води за повредена коса и има цели 7 ефекта.Моите изисквания за хубава маска за коса са-да не дразни чувствителния ми скалп,да хидратира косата ми,да я прави мека и да ухае добре. Тази маска прави всички тези неща и има един много голям плюс-страшно икономична е. Опаковката за мен е много удобна и предпочитана.Като консистенция е доста гъста,но се нанася много лесно на косата.Аз я използвам под душа,като стоя с нея няколко минути и след това я изплаквам.
Syoss complete repair and beauty elixir
Syoss complete repair and beauty elixir
Syoss complete repair and beauty elixir
Еликсирът за коса е по-интересния продукт в днешната публикация.За него е посочено,че може да се използва както на суха,така и на мокра коса.Консистенцията му е като на олио,като отново е доста гъст.Знаете,че харесвам прозрачни опаковки,защото можеш да следиш количеството на продукта.Помпичката е много подходящо и прецизна,като се "заключва" добре и няма опасност от нежелано изливане.Тъй като вече имам любимци в категорията "продукти за след баня" и този продукт (за моите изисквания) е прекалено мазен за чиста коса-реших да изпробвам и другото му предназначение-на мръсна коса преди баня.Нанасям го по дължината на косата и стоя с него около 15 минути.Отмива се лесно и косата се усеща много хидратирана и доста "по-здрава". До сега не бях използвала подобен продукт и се притеснявах да не омазнява косата ми,но всъщност се оказах в голяма грешка,защото този продукт я спаси след първите ми по-сериозни кичури.
Syoss complete repair and beauty elixir
Крайното ми мнение е доста положително и се радвам,че успях да изпробвам тези продукти.Олиото за коса не е задължителен продукт,но пък се оказа доста интересен и бързо се промъкна в задължителната ми рутина.Маската за коса я препоръчвам на тези от вас,които нямат прекалено увредена коса.

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

*Продуктите ми бяха изпратени за проба от PR на марката,но снимките и мнението за тях са лично мои и не са повлияни от това,*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required