February favorites

Завидното количество продукти,които успях да изхабя през последните два месеца направиха избора на следващите любимци доста труден. Отдавна не съм си купувала "интересна" козметика,но избрах следните продукти,като неща,които използвам всекидневно.
february favorites

Преди няколко месеца получих от parfimo.bg фдт на Л'ореал и от тогава не съм спирала да го използвам.Той има средно покритие и много естествен завършек.Ограничила съм използването на пудра и след средата на топлите дни има леко "лъсване" ,което на мен изобщо не ми пречи-дори ми харесва. Колкото и странно да звучи,харесвам грима си,когато е напълно "попил" в кожата ми.
loreal infallible
loreal infallible
Спиралата на Too faced Better Тhan Сex се превърна много бързо в мой любимец.Извива страхотно миглите,разделя ги и е изключително черна.Спиралата обаче не е за всеки,скоро ще и направя ревю и ще можете да разберете повече.
too faced better than sex
too faced better than sex
Следващият продукт се превърна в много голям мой фаворит.Това е коректорът на Rimmel London от серията Wake Me up.Аз си избрах най-светлия цвят и го използвам за озаряване на лицето.Нанася се изключително лесно,покривен е и не се събира в сгъвката на окото..и най-важното- озарява погледа ми много добре.
rimmel wake me up
rimmel wake me up
За първи път използвам подобен продукт за оформяне на вежди-гел. За съжаление,продукта не се предлага в България,но превърна оформянето на вежди в една много бърза и приятна процедура.Вече почти не използвам други продукти при оформяне-използвам гелчето за фиксиране и запълване на някои дупчици.
queen of the fill
queen of the fill
Последният любимец за този пост е глос от Victoria's secret.Предполагам вече знаете,че съм страшен почитател на марката. Този глос придава на устните страхотен блясък и ги прави меки..и на всичкото отгоре е изключително вкусен!
victoria's secret
victoria's secret

Кои бяха вашите любими продукти за изминалия месец? 


Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required