Mexican Lidl Night

Здравейте,отново!
Damn you Lidl and your special offers.Бях на диета,но нали веднъж блогът ми има рожден ден и реших,че трябва да се поглезя!Отбих се през Лидл и изкупих половината мексикански предложения,които имат тази седмица!
Lidl Mexico

Lidl Mexico
Докато бях в Америка успях да пробвам няколко мексикански ястия и знаех,че ще ми харесат.Това,което не очаквах е че и мъжете в къщата(да,мъже! :D ) ще ги харесат. Наложи се още един  път да отидем до Лидл за да се запасим с някои от нещата.
На бързо направих Такос със саламчето,сиренето Чедър,двата соса и още две сухи мексикански подправки. Такосът се ядестуден и става като разядка/предястие.
След това направих Тортилите. От единия край сложих салам,а от другия от чедъра и ги запекох за няколко минутки. Сиренцето се разтича страхотно,а ако знаете колко приятно люти! По средата на питката слагам от двата соса,малко царевица и свежа салатка! Вкусотийка. 
Lidl Mexico

Lidl Mexico
Lidl Mexico
Lidl Mexico

Добре,че не купих и торта,защото вече нямам място! 
Изпратих и майка ми към Лидл,за да си приготви и тя тези вкусотии.Ако обичате да експериментирате и обичате да си хапвате люто- бързо към Лидл(утрезащото вече не работи)

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required