25 Facts About me

Диди от BeyondTheVisible  ме покани да се включа в този таг,за което много се радвам. Обичам да чета подобни неща,а какво лошо има да споделя 25 факта за мен? Ако си станем прекалено лични- моля да ме извините.

1.Работила съм две лета в дискотека на морето и това бяха едни от най-хубавите ми мигове.
2.Като последица от тези лета : развих голяма издържливост към алкохола и много обичам да пия черен Aftershock!

3.Обичам да готвя и напоследък ми се получава доста добре.
4.Това лято работех като камериерка в Америка и сега мога да изчистя целия апартамент само за 15 минути!
5.Искам една сутрин да се събудя и косата ми да бъде естествено къдрава!
6.Много харесвам последния албум на Justin Bieber.
7.Обичам всякакви подправки,както и всичко пикантно и люто(в това число лук,чесън,люти чушки).
8.Не обичам риба и морски деликатеси.
9.Филми гледам на кино,в къщи-само сериали(и то много!).
10.Много обичам татуировките,но аз самата все още нямам.
11.Мечтая след години да имам къща в Стария Несебър и да прекарвам цяло лято там.
12.Мога да се разплача доста лесно.Често го правя,докато гледам сериали и филми.(Успях да се разплача на 3тата част на Iron man.До ден днешен и аз не знам защо..)
13,Имам две настроения-или съм много търпелива или избухвам веднага.
14.Често ми се случва да започна да говоря много високо(без да го искам!).
15.Като малка си гризях ноктите,а сега съм маниак на тема маникюр.
16.Постоянно си записвам някакви неща,защото иначе забравям.
17.Не мога да живея без кафе и мога да го пия до вечерта.
18.Искам един личен магазин на Victoria's Secret..ВЕДНАГА!
19.Нямам шофьорска книжка и нямам желание да имам.
20.Иска ми се 3-4 часа сън да ми бяха напълно достатъчни.
21.Не мога да плувам,но обожавам водата и слънцето.
22. Общувам много по-лесно с момчета,отколкото с момичета.
23.Отвикнала съм да спа сама и ако ми се наложи-адски много се филмирам!
24.Имам по-малка сестра,която може да пее страхотно!
25.Имам маниакални наклонности да си почиствам ушите!(запазих най-доброто за накрая!!)


Аз тагвам Хриси от Petite Mod , Зори от Iris Shades Beauty Blog , Цвети от CvetyBaby , Ивелина от Art Enn Viu  и Михаела от Michaela's Blog  !

Надявам се този пост да Ви е харесал и ако откривате себе си в някоя от по-горните точки-задължително споделете в коментарите!

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required