Essie- Rock at the top

Здравейте,момичета!
Дълго време отказвах да си купя лак на Essie по една единствена причина-знаех,че много ще ми хареса,а цената им ми идва малко висока.Но за такива красоти определено си заслужава.Лакът,който днес ще ви покажа има няколко недостатъка,но въпреки това..аз съм тотално обсебена от него.
Essie Rock at the top

Essie Rock at the top
Essie Rock at the top
Лакът е с доста едри и плътни брокатени ромбчета и кръгчета,което го прави много груб и труден за сваляне. Има блясък и без топ лак,но както вече споменах е груб и пропускането на топ лак е невъзможно :D Четката му е съвсем обикновена и леко издължена .Доста бързо се сгъстява и се събира около гърлото на бутилката. Аз го нанасям бавно и внимателно и дори си разнасям допълнителни частици с точкатор. Издържа 3-4 дни и някои елементи започват да падат.Аз си ги "допълвам" и получавам още няколко дни бонус :D 
Essie Rock at the top
Essie Rock at the top
Използвала съм го в много различни комбинация..и всичките ми харесват.Няма как да останете незабелязани с този лак. Перфектен акцент към всичко! Превръща най-семплия лак в малко бижу. Много много препоръчвам ,ако харесвате такива едри брокати! 
Essie Rock at the top
Essie Rock at the top
Essie Rock at the top

Какво ще кажете?  Кой е вашият любим брокатен лак ? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required