Review : Too Faced Melted Lipstick

Еххх...не знам как съм живяла до сега без това червило ? Ако ви кажа,че съм възхитена от него-ще е малко .Имам доста червила,които харесвам в началото и после биват заменени с някое друго.И вие сте така нали ?Вижте защо това червило ми харесва толкова .
Too Faced Melted Lipstick review


Too Faced Melted Lipstick review
Всяка опаковка е с цвета на червилото и това доста ми допада.За съжаление,нямам пълния размер на продукта и за това много си го пазя.
Апликаторът е супер удобен-малка гъбка,която идеално си пасва с устните ми.Нанася се много лесно-буквално като масло по устните.Доста икономичен продукт се оказа-количеството на долната снимка ми е напълно достатъчно!
Too Faced Melted Lipstick review
Too Faced Melted Lipstick review
 Цветът е просто прекрасен-леко тъмен,но и топъл.Идеалният цвят за есента. Много,много ми харесва и самият начин,по който изглежда на устните ми- стои супер естествено. Няма лепкащо усещане,няма събиране в по-сухите части на устните- слагам го и забравям,че е там.
Има много приятен и леко ванилов аромат.
Знаете,че по принцип съм силно впечатлена от ароматите,но този път нещо друго ми направи още по-силно впечатление и това е издръжливостта на това червило.То не изчезва от устните ми,а просто се слива с тях. Без ядене и пиене(с такова червило кой ти мисли за ядене ? ),цветът издържа без да мръдне 3 часа. След това започва да се слива с устните и да избледнява леко. Но не изчезва напълно-определено си личи,че има продукт.
Too Faced Melted Lipstick review
Too Faced Melted Lipstick review

Първият път,когато го носих трябваше да бъдат заснет..Няма как просто :D 
Too Faced Melted Lipstick review
 Снимка със светкавица и след минимум 3 часово носене :
Too Faced Melted Lipstick review
Всичко в това червило много ми харесва и бях впечатлена още от първото носене. Искам да пробвам всичкиии цветове и определено го препоръчвам.Червилото в Sephora струва 40 лв..Според мен,тези пари са доста за едно червило....така че ,ако разберете за някоя промоция - моля да ме уведомите !! ❤
Кое е вашето любимо червило този сезон ? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required