Review : Alverde Aqua Augengel

Здравейте,прекрасни!
Надявам се да сте прекарали вчерашния празник подобаващо и да сте заредени с любов.Днес ще ви представя един продукт,за който бях чела много ревюта.Въпреки че почти всички казваха по нещо негативно,аз исках да го пробвам.А именно : 

Alverde Aqua Augengel review


Alverde Aqua Augengel review

Опаковката е малка и удобна за пътуване.Количеството му е 15мл.Има съвсем лек и ненатрапчив аромат.Цената му е около 7-8 лв(ако не се лъжа).

Alverde Aqua Augengel review

От марката обещават кремът да охлажда и хидратира-аз усещам само последното.Това ми е достатъчно,защото това търся.
Някак си бях подготвена,че кремът е много течен и може би за това не бях толкова разочарована.Гледам да го държа на обратно и преди употреба разтръсквам добре тубичката.Случва се да излезне повече количество от необходимото,за това съм по-внимателна.
Все пак,кремът се води гел и се очаква да е малко по-течен от обичайното.Това не му пречи да попие бързо и да даде нужната хидратация на желаното място.Не се усеща някакво раздразнение или утежняване върху очите.

Alverde Aqua Augengel review

Alverde Aqua Augengel review

Alverde Aqua Augengel review


 Обобщено : 
-липсва обещаното охлаждане;
-много течен;
+малка и удобна опаковка;
+попива бързо и не се усеща никакво раздразнение.
+хидратира очите и ги прави много меки;
+съставът и цената му са добри.

Оценка : 4/6 

Този продукт определено не е за всеки.Има достатъчно ревюта за него из блог пространството и всеки може да прецени дали ще му допадне или не .. Аз лично сметнах,че ще ми хареса и бях права.За сега смятам да продължавам да го използвам и купувам.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required