January Favorites

Здравейте,прекрасни!!
Днес съм ви подготвила няколко от любимците си за изминалия месец.Без излишни обяснения ще видите ясно,че някои от продуктите са много харесвани и използвани.


 

Ревю за коректора тук , а ревю за балсамчето - тук. Мнението ми за коректора не се е променило и го използвам всеки божи ден. Само мисля,че от толкова много използване самата четчица малко се е деформирала и загребва по-малко продукт.
Това е вторият ми балсам на EOS и мога да кажа,че вече не искам да оставам без него. Използвам го преди гримиране и е перфектната база за всякакви червила.

Кратко ревю за този продукт има тук . Това е първият ми розов руж и си "наложих" да го използвам по-често. Добре,че го направих ,защото бях забравила защо го харесвам толкова много. Много е естествен и приятен и придава страхотно сияние на лицето ми.Не е от най-издръжливите,но това не ми попречи да го използвам всеки ден.

За тази пудра направо нямам какво да кажа.Харесвам я страшно много и това си личи!!Фина е ,има приятна миризма,матира добре,дълготрайна е и въпреки всичко стои естествено на лицето.
Aко следите блога ми,вероятно сте забелязали,че продуктите на Maybelline често се срещат из моите любимци. Това,което ми допада в този фдт е че стои много естествено и покритието му е средно.10тина минути след нанасяне,лицето е озарено и често получавам комплименти,когато съм с него.
Признавам си,че този продукт не е получил достатъчно внимание в блога ми ... От както го имам,не съм спряла да го използвам.Прави косата ми разкошна. Мека,но не прекалено(не обичам супер меката и чиста коса,защото нищо не мога да и направя),гладка,бляскава,подредена и всички други прилагателни,които се отнасят за страхотна коса :D 

Кои бяха вашите любимци през изминалия месец?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required