February Haul

Здравейте,прекрасни!
Днес ще ви покажа последните си покупки,които не са чак толкова много,защото си признавам,че се ограничавах и мисля,че се справих прилично ! 


Няма да съм аз,ако не започна публикацията с обичайните продукти-лак за коса,сух шампоан и шампоан. Покрай любимите ми шампоани на Himalaya бях забравила колко харесвам и този на Здраве.

Тази маска на Alverde върши чудеса с косата ми и съм адски доволна от нея.Доста гъста е,което я прави не много икономична,но бих си я купила отново.След нея,косата е гладка,по-твърда и с повече обем.

Признавам си ,че тези два продукта си ги взех,само защото бяха на промоция. Все още нямам мнение за изсушителя за нокти,но лосионът за тяло много ми харесва-ухае много свежо,попива бързо и ми дава нужната хидратация.

Прибавих и тези два лака,към колекцията си!Този на Rimmel е със страхотен пастелен цвят и много харесвам формулата и четката на тази серия. Вдъхновена от Pinterest реших,че е време да се пробвам да нарисувам нещо и така се сдобих и с тази черна писалка на Golden Rose.

Преди няколко месеца ви показах ревю на този фдт.Толкова много го харесах,че когато го видях отново на промоция реших да се запася с още една бутилка..Дотук добре..но ми се струва,че има нещо различно в него.Този естествен и сочен ефект ,който получавах преди..някак си почти го няма .. Не мога да разбера дали има нещо променено в него или проблемът е при мен .. 

Вече ви се похвалих във фб,че съм горд притежател на Lorac Pro 2 ,на която все още не мога да се нарадвам.


В някои от ДМ-ите отново бе заредена "Twilight"серията на Essence и аз побързах да се сдобия с така хвалената пудра. След известно чакане и търсене най-сетне се сдобих и с молива за устни на марката,в цвят 11 In the nude.ОБОЖАВАМ ГО!! Това е първият ми молив за устни и вече се чудя дали да не си взема и останалите цветове . За цената си от 2 лв, тези моливи са повече от страхотни.Нанасят се супер лесно,а този цвят ми пасва идеално! 

Най-често нося молива,в комбинация с този глос на Bobbi Brown,който ми беше подарък от една приятелка <3 . 

Като заговорих за подаръци,следващите два "комплекта" спечелих от разни игри във фейсбук. Обещавам да им направя ревюта,когато придобия мнение за тях. 

 Сетът на H&M спечелих от Miss Bloom , а този на Catrice - от тук . 


Това бяха моите покупки!А Вие с какво сте сдобихте последно? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required