Empties #1

Здравейте,прекрасни!!
Започвам месеца и годината с публикация за празните опаковки,които изхабих през последните няколко месеца.Искаше ми се да я направя преди края на 2014,но не успях,за това е малко по-дълга от обикновено : 


Хининовата вода на Milva ползвам вече почти от 2 години и не оставам без нея. Шампоаните на Himalaya ги виждате доста често в подобни публикации.Харесва ми ,че не дразнят скалпа ми,не ми образуват пърхот и са на добра цена.
Един от най-любимите ми продукти за 2014 година- маската за коса с мед на Garnier. Прави косата много мека,подредена и бляскава.А ароматът и е вълшебен-на прополис и пчелно мляко.Искам да пробвам една друга маска,но определено ще си я закупя отново.
Още едни любимци,които виждате доста често в блога. Зеленият лак на Taft ще продължавам да си го купувам,защото ми харесва фиксацията му,ароматът му и отново,че не дразни скалпа ми.Сухият шампоан на Syoss е едно бюджетно попадение. С негова помощ,си печеля още 2 дни без миене на коса .При мен не оставя бели следи.
Харесвам душ-геловете на Dove,но кокосът не е най-любимият ми аромат. В момент на умопомрачение реших ,че ми харесва..Ароматът му не е никак лош,но ми идва много лек и безличен.Иначе прави кожата много мека. Душ-гелът на Refan ви показах тук . С най-голямо удоволствие бих си го взела отново-прекрасен аромат с прекрасно действие.
Отново два любими продукта.Невероятен ефект,невероятен аромат и бих си ги купила отново. Нарът на Dove е перфектен за лятото,а маслото на Refan- за всички сезони.
Не мога да живея без интимния сапун на Bilka и не смятам и да го правя.В тази кутийка си бях забъркала домашен скръб ,който много харесвам.
Измиващият гел  на Vichy най-сетне свърши. Бях много доволна от действието му , но го ползвах година и просто ми писна от него. Последните месеци използвах и тази четка и бях още по-доволна,защото с нея почистването на лицето беше малко по-дълбоко.Вече я смених с нова.
Два продукта,които напълно ме раздвоиха. Супер много харесвам хидратиращият крем на марката - купувала съм си го вече няколко пъти. Обаче,останах много разочарована от обновения вариант на Effaclar Duo..Въобще не си заслужава парите(които бяха около 25лв). Не видях никакъв ефект от него,колкото и да ми се искаше. Скоро няма да си купя дори хидратиращия крем,защото съм много разочарована . 
Розовата вода на Milva е един много достъпен продукт,който премахва добре грима от лицето.Кремът за ръце на Yoghurt of Bulgaria ми стана любим много бързо.Цената му е около 2лв,а прави ръцете много меки ,попива бързо и има приятен аромат.
Два много любими продукта,които се опитвам да намеря в София- сапунчета с хума и чудесна маска за лице с хума,мента и камфор.
Споменавала съм,че харесвам тези имитации на Refan за лятото.Това е имитация на зелената ябълка на DKNY и много ми хареса. Околоочния крем на Regal не бих закупила отново,защото на няколко пъти усетих леко парене .
Коректорът на Alverde беше много приятен и озаряваше очите ми добре.Замених го с коректорът 4в1 ,защото не успях да намеря същия.  Балсамът на Maybelline е по-подходящ за лятото,тъй като хидратацията му не ми беше достатъчна. Зеленият коректор на Nyx страшно много го харесах и искам да си го взема пак.Беше икономичен и прикриваше много добре зачервяванията.Спиралата на Maybelline е един доста стар и любим продукт.

Водата за уста на Dontodent е страхоотна. Дано да се задържи повече на пазара,защото пише ,че е лимитка. Имаше много приятен вкус и аромат на грейпфурт,който се задържаше в устата. Пастата за зъби на Bilka (пак с грейпфурт) беше приятна,в комбинация с водата.Бих си ги взела отново. Със сапунчето поддържах четките си чисти и ще си го взема отново.
Нямам големи изисквания за памучните тампони и често взимам тези,които са на промоция в Лили. Тези ми харесаха,защото нямаше излишно накъсване.Мокрите кърпички на Ganchev много ми харесаха. Рядко използвам мокри кърпички и тези ги изхабих за 2-3 месеца. Капачката им се затваряше много добре и не бяха изсъхнали.Ароматът им беше лек и приятен.


Ако сте стигнали до края на тази публикация искам да ви благодаря,че ме четете!! Кой продукт изхабихте последно? 


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required